Afkicken nee tochkohraya schreef:10.000 post zoals Rudi zal ik wellicht nooit halen. Ik ben namelijk een beetje aan 't afkicken.

Afkicken nee tochkohraya schreef:10.000 post zoals Rudi zal ik wellicht nooit halen. Ik ben namelijk een beetje aan 't afkicken.
ik kreeg een brief dat ik dit jaar niet hoefbolletjeom schreef: heb zelf ook nog een bon liggen....maar denk ook niet dat ik het ga halen voor 1 april. Ik geloof dat de belastingdienst voorrang krijgt
CZ Jongeren Xtra-verzekering? Dat heb ik ook gehad, alleen werd bij mij de verhoging pas aan het begin van het volgende jaar doorgevoerd. En geen onderzoek.Tikva schreef:Nou ik kreeg lekker een brief van de ziektekostenverzekering, gefeliciteerd u wordt 30 u mag meer gaan betalen.
Als je meer hebt verdiend heb je ook al meer belasting teveel betaald, en dus krijg je ook weer meer terug, op zich heel logisch. Het is puur een sigaar uit eigen doos.Tikva schreef:Blijf het alleen een raar systeem vinden, als je meer verdiend krijg je meer terug en als je werkloos wordt ofzo moet je opeeens ook meer betalen voor je huis
Klopt, als je een huis hebt, heb je vaak extra aftrekpost. Ik heb geen huis, woon alleen en kan dus ook niet schuiven. Ik lachde me dood om mijn vader... "Kan je niet schuiven?" "Eh pap.. met wie dan?!"Tikva schreef:Nou ik kreeg lekker een brief van de ziektekostenverzekering, gefeliciteerd u wordt 30 u mag meer gaan betalen. Daarna een brief van de huisarts, oproepje voor het 30-ers onderzoekje.
Daar wordt je dus ook niet blij van, en ik heb gewoon nog 4 weken, moeten ze het er dan nu al inwrijfen![]()
Van de belastingdienst werd ik dan wel weer happy, maar ja dat is vooral omdat we onze inkomens voor de maandelijkse terrugave hypotheekrente conservatief in hadden geschat. Toch wordt je van in een keer een bedrag krijgen een stuk blijer dan elke maand een paar tientjes meer.
Blijf het alleen een raar systeem vinden, als je meer verdiend krijg je meer terug en als je werkloos wordt ofzo moet je opeeens ook meer betalen voor je huis
Prima te doen voor een paar uurtjes. En het dag zien worden was ook leuk. Daarna op mijn gemak een sate-ontbijtje bij mensen die me al kenden van een keer ervoor en daarna maar eens ingecheckt en geslapen. Scheelde weer een overnachting (niet dat het zo duur is maar voor een paar uur schiet het niet op).LadyHeather schreef:en? beviel het op die tribune?LaosFan schreef:Hier (West-Sumatra) wordt het rond 6.00 uur licht zag ik van de week toen ik een deel van de nacht doorbracht op een voetbaltribune in het stadje hier.... was ook wel een keer interessant...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten