Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
ik ben wel blij met het lekkere weer!
helaas heb ik niet echt de tijd voor terrasjes in de zon of om te gaan duiken, maar gewoon vanuit de klas of vanachter het bureau is het ook leuk,
helaas heb ik niet echt de tijd voor terrasjes in de zon of om te gaan duiken, maar gewoon vanuit de klas of vanachter het bureau is het ook leuk,
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- LadyHeather
- Reisexpert
Dank je welbolletjeom schreef:gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik vind motoren enge dingen maar ik snap wel wat anderen er leuk aan vinden....denk ik.

Ik begrijp wel wat je bedoelt (denk ik), motoren zijn natuurlijk ook niet ongevaarlijk... Heb op de snelweg in Duitsland (met al die langs razende auto's) wel eens ineens heel duidelijk de realisatie gehad hoe kwetsbaar je eigenlijk bent op de motor en dat je een groot deel van je veiligheid ook niet in eigen hand hebt en toen was ik ineens een beetje bang.... maar daar staat tegenover dat op de motor onderweg/op reis zijn zo'n enorm gevoel van vrijheid geeft! en ik toch ook wel weer geloof dat je de risico's op zn minst kunt beperken door je bewust te zijn van de gevaren en altijd alert te zijn en verantwoord te rijden (wat lang niet alle motorrijders doen als ik het zo om me heen bekijk!).
Ik word ontzettend blij van het licht (met wakker worden sochtend super fijnWorden jullie ook zo ongelooflijk blij van het lente weer en het daglicht???

Selalu mencari...
Hier (West-Sumatra) wordt het rond 6.00 uur licht zag ik van de week toen ik een deel van de nacht doorbracht op een voetbaltribune in het stadje hier.... was ook wel een keer interessant...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- LadyHeather
- Reisexpert
en? beviel het op die tribune?LaosFan schreef:Hier (West-Sumatra) wordt het rond 6.00 uur licht zag ik van de week toen ik een deel van de nacht doorbracht op een voetbaltribune in het stadje hier.... was ook wel een keer interessant...
Selalu mencari...
Nog 1 bericht Rudi en je zit op je 10.000e (spam)bericht! 

Dat is gemiddeld over de tijd dat ze geregistreerd heeft 6 berichten per dagRick schreef:Nog 1 bericht Rudi en je zit op je 10.000e (spam)bericht!

Ik zit pas op de helft

- bolletjeom
- Reisexpert

mijn god, wat heb ik een sneu leven.....
Of,
mijn god, wat draai ik alweer lang mee bij atg
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Gefeliciteerd zegLadyHeather schreef:fijn he drukteik doe ook aardig mee met stage, werk, sporten, Indonesische les etc...
Sinds deze week heb ik wel weer 1 ding minder om in mn week te plannen, ik heb namelijk mn motorrijbewijs gehaald!Lekker klaar met lessen. Kan niet wachten tot ik volgende week mn nieuwe rijbewijs op kan halen en 'in t wild' mag rijden
Ben al aan het zoeken naar een leuke tweedehands motor. Zeker nu de zon weer zo fijn schijnt krijg ik echt zin om de motor vol te pakken en er op uit te trekken! (bijna, BIJNA, vind ik het jammer dat ik de hele zomer in Indonesie ben en niet samen met mn vriend door europa kan trekken met de motor en de tent
)

Ik heb toevallig hetzelfde meegemaakt deze week

@ladyHeather van harte gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs!
Als je de 10.000 posts haalt moet je eigenlijk wel een nieuwe titel krijgen. Iemand leuke suggesties?
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
verslaafde reisexpert of master reisexpert
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- LadyHeather
- Reisexpert
dank voor felicitaties! Ik ben er ook errug blij mee!
Menasil, jij ook van harte gefeliciteerd! Blijft toch echt een moment opname zo'n examen. zelfs als je kunt rijden kun je alsnog zakken... (Daar was ik heel bang voor) gelukkig heb je het nu en dat pakt niemand je meer af (als je normaal rijd
)
Menasil, jij ook van harte gefeliciteerd! Blijft toch echt een moment opname zo'n examen. zelfs als je kunt rijden kun je alsnog zakken... (Daar was ik heel bang voor) gelukkig heb je het nu en dat pakt niemand je meer af (als je normaal rijd

Selalu mencari...
Oops lees ik helemaal over Menasil heen! Jij ook gefeliciteerd!
Iedereen gefeliciteerd !
@ron leuk, zijn er nog meer ideeen titels dan kiezen we daar de leukste uit?!
Iedereen gefeliciteerd !
@ron leuk, zijn er nog meer ideeen titels dan kiezen we daar de leukste uit?!
Thanks allemaal
En bolletje: gefeli met het pracht aantal posts
En bolletje: gefeli met het pracht aantal posts

- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
bij deze menslais en ladyheather gefeliciteerd met het behalen van jullie rijbewijs en bolletjeom met je mooi rond aantal geplaatste berichten.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.