Vliegervaringen Air Arabia

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gevlogen van Amsterdam naar Casablanca. Erg goede service, vriendelijk personeel en wat mij betreft het aller belangrijkste netjes op tijd! Op de terugweg zelfs 30 minuten te "vroeg" geland.

Voor je vliegt krijg je een gebed te horen wat (hoogst waarschijnlijk) het vliegtuig zegend. Wel zo'n prettig idee. :)

Bagage is net zo snel op de bagage band als dat jij door de douane bent wat ik erg prettig vond. Je mag 20 kilogram aan bagage meenemen dat je incheckt en 7 kilogram aan handbagage!
Robin
Reisexpert

Bericht door Robin »

Dat allah akbar aan het begin van de vlucht is de eerste keer even wennen. Wij zijn met airarabia van nairobi naar sharjah en sharjah - iran retour en sharjah naar delhi gevlogen.
Prima vluchten, nieuw vliegtuig, Aardig personeel en inderdaad hoef je niet lang op je koffers te wachten. Wat ik ook fijn vond is dat je ondanks dat het lowcost is wel gewoon een stoelnummer krijgt.
Plaats reactie