Ontmoetingsdag 2 april 2011

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.

Around the Globe ontmoetingsdag in Amsterdam of Utrecht

Amsterdam
3
16%
Utrecht
16
84%

Totaal aantal stemmen: 19

Rick
Reisexpert
Contacteer:

Re: Ontmoetingsdag 2 april 2011

Bericht door Rick »

Erik schreef:Nog mensen die zich willen aanmelden? Lijkt nu wel een erg klein groepje :)
Misschien handig om eerst duidelijkheid te scheppen? Nu is de plaats niet eens bekend...
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

Hey beste ATG bezoekers.

We hebben ongeveer 2 weken terug een pol geopend om te zien welke stad de voorkeur heeft voor de ontmoetingsdag. En Utrecht komt hier echt als winnaar uit de bus. Bij deze verplaatsen wij de ontmoetingsdag naar Utrecht. De begin tijd zal om 14.00 zijn.
Tot nu toe is er nog maar weinig animo voor de dag, wat ons heeft laten besluiten dat wij een minimale opgave moeten hebben om de dag door te kunnen laten gaan. Op 18 maart kijken we of het minimum aantal aanmeldingen binnen is om de dag door te laten gaan. Dus meld je aan als je wilt komen.

Gr ATG Team
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ik durf zo nog niet te zeggen of ik tijd heb, maar mocht dat wel het geval zijn, dan een sterke voorkeur voor Utrecht.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ron schreef:Op 18 maart kijken we of het minimum aantal aanmeldingen binnen is om de dag door te laten gaan. Dus meld je aan als je wilt komen.
Waarom een minimum? Een paar mensen in een kroeg is toch ook leuk?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Met een paar mensen in de kroeg is zeker gezellig. Mochten er niet al te veel mensen komen dan is het misschien beter de ontmoetingsdag niet groots via de nieuwsbrief e.d. te promoten. Die mensen de de nieuwsbrief ontvangen (die ook zo af en toe langskomen) hebben ook bepaalde verwachtingen :) en wanneer er een klein (hecht groepje) zit is het waarschijnlijk minder leuk voor deze mensen. Hoe groter de groep hoe minder zich dat voordoet. Sowieso hebben we nog geen aanmeldingen gehad deze keer :) Dus als deze binnenstromen is het punt waar we rekening mee hoeven te houden.
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Smartties »

Jammer dat ik het net moet missen. Ben bang dat ik pas 3 weken later aankomn in NL :{ .

Misschien volgende x :)
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
catweazel
Vakantieganger

Bericht door catweazel »

Door het wijzigen van mijn plannen heb ik waarschijnlijk wel tijd om te komen, voor waneer willen jullie het zeker weten/ sluit de inschrijving?
Voor mij is zowel Utrecht als Amsterdam prima, afstanden zijn relatief.
eefje
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door eefje »

Ik zal er vrijwel zeker ook bij zijn!
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Ik zie dat de meeste stemmen op dit moment opgaan voor Utrecht EN ik moet overdag werken en blijk savonds een verjaardag te hebben waar ik graag heen wil. Deze combinatie zorgt ervoor dat ik er sowieso niet bij kan zijn (alweer niet, jammer!).
Selalu mencari...
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

@ catweazel, zaterdag gaan wij kijken of er genoeg aanmeldingen zijn om de dag door te laten gaan.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
panky
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door panky »

Als het doorgaat kom ik ook. Ben er op zijn vroegst pas om 16:00. Moet eerst voetballen. Wellicht gaat een maat van mij mee die in Utrecht woont en ook een fervente reiziger is. Na deze meeting blijf ik in Utrecht om te eten (en vervolgens stappen). Dus als er mensen zijn die (t.z.t.) willen aanschuiven lijkt mij dat alleen maar gezellig.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Eline heeft ook aangegeven dat ze aanwezig zal zijn.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ron schreef:Hey beste ATG bezoekers.

We hebben ongeveer 2 weken terug een pol geopend om te zien welke stad de voorkeur heeft voor de ontmoetingsdag. En Utrecht komt hier echt als winnaar uit de bus. Bij deze verplaatsen wij de ontmoetingsdag naar Utrecht. De begin tijd zal om 14.00 zijn.
Tot nu toe is er nog maar weinig animo voor de dag, wat ons heeft laten besluiten dat wij een minimale opgave moeten hebben om de dag door te kunnen laten gaan. Op 18 maart kijken we of het minimum aantal aanmeldingen binnen is om de dag door te laten gaan. Dus meld je aan als je wilt komen.

Gr ATG Team
Gek he......die paar mensen die in regio Utrecht wonen hebben elk gewoon 6 keer gestemd! 14.00 theekransje in Utrecht? Nee, dan kom ik echt niet....
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

El Niño schreef:
Ron schreef:Hey beste ATG bezoekers.

Gr ATG Team
Gek he......die paar mensen die in regio Utrecht wonen hebben elk gewoon 6 keer gestemd! 14.00 theekransje in Utrecht? Nee, dan kom ik echt niet....
Alsof je er de vorige keer in A'dam wel was.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Op zich terechte opmerking. Maar die ATG-meetings worden steeds vroeger gepland. Dan krijg je mensen die zelfs cola al sterk spul vinden, en bij voorkeur thee drinken :N . Daar ga ik niet heen hoor......als er nu eens een ATG-borrel georganiseerd zou worden zou ik wel weer een keertje komen.....
Plaats reactie