route 3 wkn thailand
route 3 wkn thailand
Hallo allen!
Graag jullie reacties nav voorstel route. In juni heb ik heerlijk 3 weken vrij om te kunnen genieten van al het moois wat thailand me te bieden heeft. Dit is de eerste keer dat ik erheen ga en tja weet het, natuurlijk te kort om alles te zien! Daarom heb ik denk ik een route gemaakt waarvan ik alles kort een beetje meepak. Hoor graag van jullie of dit goed te doen is in 3 weken tijd, of dat jullie nog echt een aanrader hebben wat ik zeker niet aan me voorbij mag laten gaan als ik daar ben!
aankomst bangkok en dan gelijk door vlucht pakken naar chiang mai.
Van chiang mai naar sukothai - ayuthaya - bangkok. In bangkok retourvlucht boeken krabi.
Eenmaal op krabi genieten van het strand en dan door naar kho phi phi. Via krabi weer met vlucht terug naar Bangkok voor de laatste paar dagen en dan terugvliegen.
Hoor graag of dit reeel is!
GRoetjes!
Graag jullie reacties nav voorstel route. In juni heb ik heerlijk 3 weken vrij om te kunnen genieten van al het moois wat thailand me te bieden heeft. Dit is de eerste keer dat ik erheen ga en tja weet het, natuurlijk te kort om alles te zien! Daarom heb ik denk ik een route gemaakt waarvan ik alles kort een beetje meepak. Hoor graag van jullie of dit goed te doen is in 3 weken tijd, of dat jullie nog echt een aanrader hebben wat ik zeker niet aan me voorbij mag laten gaan als ik daar ben!
aankomst bangkok en dan gelijk door vlucht pakken naar chiang mai.
Van chiang mai naar sukothai - ayuthaya - bangkok. In bangkok retourvlucht boeken krabi.
Eenmaal op krabi genieten van het strand en dan door naar kho phi phi. Via krabi weer met vlucht terug naar Bangkok voor de laatste paar dagen en dan terugvliegen.
Hoor graag of dit reeel is!
GRoetjes!
Re: route 3 wkn thailand
Klikt als een goed en realistisch plan!, veel plezier..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
Klinkt zeker realistisch. Moet lukken ook met de goedkope vluchten van airasia enzo
enjoy
enjoy
- bolletjeom
- Reisexpert
-
- Reiziger
wat hebben jullie toch altijd met vliegen (binnenlands), pak lekker de trein, eerste of tweede klas, dan ben je er in een avond en spaar je ook een overnachting uit. Zie je ook nog eens wat!
Verder wat betreft ko Phi Phi, geloof geen enkel reisboekje, lonely planet ook niet, het is een prachtige atol maar volledig naar de bliksem geholpen. Voor de Tzunami stond het er propvol, toeristen toeristen en nog eens toeristen, ik werd er depri van.
Na de golf hebben ze dat in rap tempo weer terug gezet, als dat je ding is zeker doen, maar als dat je ding niet is sla ko phi phi dan maar over (bespaard je dan een teleurstelling
)
Verder wat betreft ko Phi Phi, geloof geen enkel reisboekje, lonely planet ook niet, het is een prachtige atol maar volledig naar de bliksem geholpen. Voor de Tzunami stond het er propvol, toeristen toeristen en nog eens toeristen, ik werd er depri van.
Na de golf hebben ze dat in rap tempo weer terug gezet, als dat je ding is zeker doen, maar als dat je ding niet is sla ko phi phi dan maar over (bespaard je dan een teleurstelling

- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Helaas zijn de Thai enorm creatief en scheutig met beton. Elke bestemming veranderd op den duur langzaam in een soort aaneenschakeling van hoge gebouwen.
Er zijn maar weinig restricties op het gebied van bouwen en als die er al zijn dan word de wetgeving selectief toegepast. Hier doe je helaas niets aan, dus geniet ervan zolang het nog leuk is.
Zelf ben ik er nog niet geweest helaas.
Toch heb ik over Koh PiPi ook veel positieve verhalen gehoord en schijnt het een supermooi eiland te zijn. Het seizoen zal er ook mee te maken hebben. Als het er overvol is kan ik me voorstellen dat er weinig aan is maar in een rustige periode over het strand lopen, snorkelen of met een kayak rond het eiland lijkt me toch geen straf
.

Zelf ben ik er nog niet geweest helaas.
Toch heb ik over Koh PiPi ook veel positieve verhalen gehoord en schijnt het een supermooi eiland te zijn. Het seizoen zal er ook mee te maken hebben. Als het er overvol is kan ik me voorstellen dat er weinig aan is maar in een rustige periode over het strand lopen, snorkelen of met een kayak rond het eiland lijkt me toch geen straf

''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook