tweedehands dwarsliggers??
-
- Reisexpert
tweedehands dwarsliggers??
Iemand die geinteresseerd is om z'n dwarsliggers tweedehands te verkopen???
- LadyHeather
- Reisexpert
Re: tweedehands dwarsliggers??
ik zal wel even kijken welke ik thuis heb!zaratoestra schreef:Iemand die geinteresseerd is om z'n dwarsliggers tweedehands te verkopen???
Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
ehm, sorry. ik verzamel ze eigenlijk een beetje 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
no problem rudi...
Ik wil ze ook verzamelen...aan een goedkopere prijs om ze nadien mee te nemen en ze de uithoeken van Azie en dergelijke te laten zien.
Ik vind het toch veel geld voor een boek... wil maximum tussen de 5 of 8 euro betalen voor een boek in de boekenwinkel want een boek is zo uit
Dusja... vervelend
Ik wil ze ook verzamelen...aan een goedkopere prijs om ze nadien mee te nemen en ze de uithoeken van Azie en dergelijke te laten zien.
Ik vind het toch veel geld voor een boek... wil maximum tussen de 5 of 8 euro betalen voor een boek in de boekenwinkel want een boek is zo uit
Dusja... vervelend
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik verkoop nooit mijn boeken, maar het is een goed idee. Heb net de dwarsligger van Nicci French uit. Geweldig boek en geweldig handig zo in de tas. De trein van Delhi naar Varanasi leek er in ieder geval een stuk korter door, ondanks de meer dan 7 uur vertraging.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]