Wie wil me helpen en win een wereldreis ticket! :)

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Re: Wie wil me helpen en win een wereldreis ticket! :)

Bericht door Nienke Krook »

WizardOfOss schreef:Sorry, geen stemmen namens mij, ik boycot bewust al dit soort stemmenronselacties.
Ja stel je voor dat je eens een ander blij zou kunnen maken.. lijkt me vreselijk.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nienke Krook schreef:
WizardOfOss schreef:Sorry, geen stemmen namens mij, ik boycot bewust al dit soort stemmenronselacties.
Ja stel je voor dat je eens een ander blij zou kunnen maken.. lijkt me vreselijk.
Nou kan wel inkomen in wizards mening, met 9X hetzelfde bericht op dit forum is het wel echt een beetje stemmenronselen. Wellicht zou ik hetzelfde doen hoor... maar je kunt niet van iedereen verwachten dat ze op je stemmen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
marloezzze

Bericht door marloezzze »

Niet iedereen kijkt bij elk onderwerp, dus hoopte op deze manier dat veel mensen mijn bericht zouden zien. Niet mijn bedoeling om te spammen! Verwacht ook niet dat iedereen stemt, maar elke stem is meegenomen! :)

Groetjes, Marloes
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Nienke Krook schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik gun Marloes van harte een overwinning. Ik heb het alleen helemaal gehad met al die verkiezingen waarbij het er alleen nog maar om draait wie het meeste stemvee kan optrommelen, en waarbij de daadwerkelijke opdracht volstrekt irrelevant is geworden. Nu is zo'n idee uiteraard er subjectief, maar ik heb bijvoorbeeld fotowedstrijden waar ook leuke prijzen te winnen waren gewonnen zien worden door een of andere flutfoto, of reisverslagenwedstrijden door verhalen die nog saaier waren dan mijn eigen schijfsels. Zou het niet veel leuker zijn als inderdaad het beste/leukste/origineelste idee gewoon zou winnen? En als dat dan het idee van Marloes zou zijn, helemaal fantastisch. Maar ik weiger nog te stemmen alleen maar omdat iemand het vraagt.
(Wees gerust, ik ga ook niet stemmen op de directe concurrent alleen maar om dwars te gaan liggen, want die is hoogstwaarschijnlijk op exact dezelfde wijze zo ver gekomen...)
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

nou ik heb ook gestemd en zal ook nog even van een andere computer stemmen.
Selalu mencari...
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

WizardOfOss schreef:Zou het niet veel leuker zijn als inderdaad het beste/leukste/origineelste idee gewoon zou winnen?
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor! Met fotowedstrijden doe ik ook vaak alleen mee als er een jury kiest, want sommige mensen hebben binnen een dag 500 stemmen, dan maak ik toch geen kans! Maar als mensen het aandurven toch mee te doen, wil ik ze wel helpen :)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
marco polo
Reiziger
Contacteer:

Bericht door marco polo »

Marloes gefeliciteerd met het winnen van het toetje. Maar wie van de ATG stemmers heeft nu het het ticket gewonnen??
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

marco polo schreef:Marloes gefeliciteerd met het winnen van het toetje. Maar wie van de ATG stemmers heeft nu het het ticket gewonnen??
Marloes is sinds 20 januari niet meer op dit forum geweest. Bovendien heeft dit bericht op meerdere fora gestaan.

Ik ben het eens met Wizzard dat ik tegen het ronselen van stemmen ben. Ik doe het zelf niet, en ik stem ook niet op anderen die het doen. Zeker niet wanneer die mensen niets constructief bijdragen aan een forum, maar alleen hun neus latern zien als ze wat nodig hebben.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Smartties »

Ligt het toetje inmiddels in de winkel? Eind april komen we weer naar NL op vakantie en een van de dingen waar ik elk jaar weer watertandend naar uit kijk is..............................: Lekker rondstruinen op de zuivelafdeling en mijn karretje volgooien met heerlijke toetjes! Room yoghurt van Almhof, vruchtenkwark van Danio etc etc....zucht! Kan niet wachten!
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Plaats reactie