Zonder retour ticket naar Australië
Zonder retour ticket naar Australië
Naar die organisatie heb ik ook al een paar keer zitten kijken, maar ik heb voorlopig nog tijd genoeg om rond te kijken.
Weet trouwens iemand of dat "ze" moeilijk kunnen gaan doen op het vliegveld als in aankom met een enkel ticket inplaats van een retour?
dit meer omdat ik hopelijk langer dan een jaar in Aus ga blijven en omdat het mischien tegen die tijd makkelijker is voor mij om vanaf een ander vliegveld weer terug te reizen.
Weet trouwens iemand of dat "ze" moeilijk kunnen gaan doen op het vliegveld als in aankom met een enkel ticket inplaats van een retour?
dit meer omdat ik hopelijk langer dan een jaar in Aus ga blijven en omdat het mischien tegen die tijd makkelijker is voor mij om vanaf een ander vliegveld weer terug te reizen.
Re: Het Australië kletstopic
Ik neem aan dat je met 'ze' de overheid/douane bedoelt? Zo ja, geen enkel probleem hoor. Er zijn tig backpackers die een enkel ticket boeken want vaak weet je niet waar je reis eindigt.
oke dat was dus een ding die ik verder nergens kon vinden, er was ergens een site die waarschuwde dat niet allen landen one way tickets accepteren (geen idee meer welke!) vandaar dat ik begon te twijfelen.
Maar bedankt! je hebt me gerust gesteld
Maar bedankt! je hebt me gerust gesteld

Wil niet zeggen dat die geen bewijs hebben dat ze het land weer gaan verlaten. Want volgens mij heb je dat nog altijd nodig. Dat je niet altijd gecontroleerd wordt is een tweede.jdeheij schreef:Ik neem aan dat je met 'ze' de overheid/douane bedoelt? Zo ja, geen enkel probleem hoor. Er zijn tig backpackers die een enkel ticket boeken want vaak weet je niet waar je reis eindigt.
Dat lijkt mij op zich vrij lochie's, alleen wat is voldoende als bewijs, wat word geaccepteerd?
- Michelle89
- Reisexpert
Je kan ook, wat volgens mij sommige hier ook doen, de allergoedkoopste ticket naar Azië boeken en dan hoef je er niet per se heen te gaan. Maar het blijft dan wel zonde van je geld!
Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken maar indedaad voor dat geld kan ik genoeg andere dingen daar doen en mischien is het verstandig dat ik de site van de australisë overheid nog eens door ga spitten en anders een mailtje sturen naar hun!?
- Kims
- Reisexpert
Hey catweazel,
Je kan zeker het land binnenkomen met een enkeltje!! Hebben wij ook gedaan, totaal geen problemen! Gewoon doen dus, ik zou geen geld verspillen aan een vlucht naar Azie oid.
Succes ermee!
Je kan zeker het land binnenkomen met een enkeltje!! Hebben wij ook gedaan, totaal geen problemen! Gewoon doen dus, ik zou geen geld verspillen aan een vlucht naar Azie oid.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Thanks voor je reactie!
Dan weet ik in ieder geval dat het gewoon een enkeltje gaat worden als ik ga boeken!
Maar ik vrees alleen dat het boeken nog even op zich gaat laten wachten, de verkoop van mijn huis is net afgeketst dus het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet weg ga
Dan weet ik in ieder geval dat het gewoon een enkeltje gaat worden als ik ga boeken!
Maar ik vrees alleen dat het boeken nog even op zich gaat laten wachten, de verkoop van mijn huis is net afgeketst dus het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog niet weg ga