Actie(s) van Airasia

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
bartjela

Actie(s) van Airasia

Bericht door bartjela »

Via het ATG nieuwsoverzicht ontdekte ik de actie die Airasia nu (nog tot en met zondag de 27e) heeft. Ik ben van plan in november op reis naar Azie te gaan en daar 5-6 maanden rond te reizen. De tickets zijn momenteel erg goedkoop maar ik vind het niet zo fijn om zo ver van te voren alles vast te leggen. Ik weet nog niet eens wat mijn reisschema precies zal worden en mijn hoofdticket valt nog niet eens te boeken nu mijn terugkomst te ver in de toekomst ligt. Nou is het meestal zo dat zulke aanbiedingen wel terugkomen, heeft iemand enig idee of dit bij Airasia ook zo is? Aangezien mijn eerste Airasia vlucht pas in december of januari zal zijn lijkt het me dat er vóór die tijd ook nog wel acties komen. Ik heb de site van Airasia alleen niet zo vaak in de gaten gehouden dus ik heb geen idee hoe dat bij hun zit. Denk hierbij aan vluchten van India naar Thailand, Thailand naar Hong Kong etc.

Heeft iemand enig idee? Dit zal mij enorm helpen bij de afweging Euro/Flexibiliteit.

Alvast bedankt!!

(Mocht iemand zijn reisschema al vast hebben staan kan ik echt aanraden goed naar de actie te kijken, het kan je zo 30-50 euro per vlucht besparen!)
bolletjeom
Reisexpert

Re: Actie(s) van Airasia

Bericht door bolletjeom »

je kunt je abbobeneren op hun nieuwsbrief. Dan weet je wanneer ze acties hebben. Dat is makkelijker dan de site in de gaten houden.
Het is nu idd nog erg vroeg voor je.....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bartjela

Bericht door bartjela »

dank je voor je reactie! Ja het is idd erg vroeg, en weet ook dat ze heel vaak acties hebben, maar deze actie was heel internationaal gericht en die had ik nog niet eerder gezien. Heb me inderdaad geabonneerd nou en de applicatie op mijn telefoon gezet, bedankt:)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:je kunt je abbobeneren op hun nieuwsbrief. Dan weet je wanneer ze acties hebben. Dat is makkelijker dan de site in de gaten houden.
Het is nu idd nog erg vroeg voor je.....
Gewoon regelmatig blijven kijken op de site. Het vervelende is dat niet alle tickets tegelijkertijd in de aanbieding gaan, en dat sommige trajecten dus de oorspronkelijke prijs houden terwijl andere vluchten WEL goedkoop worden. Op blijven letten, en regelmatig checken dus!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie