Ontmoetingsdag 2 april 2011
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Ontmoetingsdag 2 april 2011
Hey beste ATG forum bezoekers,
Wat vliegt de tijd zeg, voor dat ik het wist was het al weer tijd om aandacht te vragen voor de volgende ATG ontmoetingsdag, deze zal plaatsvinden op zaterdag 2 april in Utrecht. Dus noteer de datum in je agenda zodat je er ook bij kunt zijn als je dat leuk lijkt.
Wat houd zo’n ontmoetingsdag in?!?!
Gezellig bijeen komen en onder het genot van een drankje bespreken wat met reizen te maken heeft, de do’s en dont’s, waar moet je echt nog eens heen, waar moet ik aan denken als ik….
De bijeenkomst is geheel vrijblijvend, heb je het wel gezien naar een half uurtje dan stap je weer op, vind je het gezellig dan blijf je lekker hangen tot dat je laatste trein/bus naar huis vertrekt.
Bij deze vragen we geïnteresseerden om zich op te geven hier in het forum of via ontmoetingsdag@aroundtheglobe.nl Mocht je eventueel vragen hebben kun je die natuurlijk altijd stellen in het forum of via de mail.
Het "aanmelden" is zodat wij weten hoeveel mensen er gaan komen en een locatie kunnen zoeken die groot genoeg is voor ons allemaal.
we zien jullie daar,
ATG TEAM
Ron
organisator ontmoetingsdag
Update 25/feb
Beste ATG bezoekers,
De afgelopen x is er gevraagd om de ontmoetingsdag in Amsterdam te houden, maar de mensen die kwamen waren meer voor Utrecht dit omdat het centraler in het land ligt. nu wil ik graag via deze pol te weten komen wat jullie voorkeur is.
houd vooral rekening met de reistijd wat voor de meeste mensen van het belang is.
Voor ons is jullie mening van groot belang want wij willen natuurlijk dat er zo veel mogelijk mensen komen naar deze dag.
Update 9/Maart
Beste ATG bezoekers,
We hebben ongeveer 2 weken terug een pol geopend om te zien welke stad de voorkeur heeft voor de ontmoetingsdag. En Utrecht komt hier echt als winnaar uit de bus. Bij deze verplaatsen wij de ontmoetingsdag naar Utrecht. De begin tijd zal om 14.00 zijn.
Tot nu toe is er nog maar weinig animo voor de dag, wat ons heeft laten besluiten dat wij een minimale opgave moeten hebben om de dag door te kunnen laten gaan. Op 18 maart kijken we of het minimum aantal aanmeldingen binnen is om de dag door te laten gaan. Dus meld je aan als je wilt komen.
GR ATG Team
Update 18/maart
Bij deze is er besloten om de dag door te laten gaan.
Dus noteer de dag in je agenda en kom ook lekker langs ook al zou het later op de dag zijn.
update 21 maart
Bij deze is ook de locatie in utrecht bekend:
Eet- & Drinkgelegenheid de Beurs
Neude 37-39
3512 AG Utrecht
Wat vliegt de tijd zeg, voor dat ik het wist was het al weer tijd om aandacht te vragen voor de volgende ATG ontmoetingsdag, deze zal plaatsvinden op zaterdag 2 april in Utrecht. Dus noteer de datum in je agenda zodat je er ook bij kunt zijn als je dat leuk lijkt.
Wat houd zo’n ontmoetingsdag in?!?!
Gezellig bijeen komen en onder het genot van een drankje bespreken wat met reizen te maken heeft, de do’s en dont’s, waar moet je echt nog eens heen, waar moet ik aan denken als ik….
De bijeenkomst is geheel vrijblijvend, heb je het wel gezien naar een half uurtje dan stap je weer op, vind je het gezellig dan blijf je lekker hangen tot dat je laatste trein/bus naar huis vertrekt.
Bij deze vragen we geïnteresseerden om zich op te geven hier in het forum of via ontmoetingsdag@aroundtheglobe.nl Mocht je eventueel vragen hebben kun je die natuurlijk altijd stellen in het forum of via de mail.
Het "aanmelden" is zodat wij weten hoeveel mensen er gaan komen en een locatie kunnen zoeken die groot genoeg is voor ons allemaal.
we zien jullie daar,
ATG TEAM
Ron
organisator ontmoetingsdag
Update 25/feb
Beste ATG bezoekers,
De afgelopen x is er gevraagd om de ontmoetingsdag in Amsterdam te houden, maar de mensen die kwamen waren meer voor Utrecht dit omdat het centraler in het land ligt. nu wil ik graag via deze pol te weten komen wat jullie voorkeur is.
houd vooral rekening met de reistijd wat voor de meeste mensen van het belang is.
Voor ons is jullie mening van groot belang want wij willen natuurlijk dat er zo veel mogelijk mensen komen naar deze dag.
Update 9/Maart
Beste ATG bezoekers,
We hebben ongeveer 2 weken terug een pol geopend om te zien welke stad de voorkeur heeft voor de ontmoetingsdag. En Utrecht komt hier echt als winnaar uit de bus. Bij deze verplaatsen wij de ontmoetingsdag naar Utrecht. De begin tijd zal om 14.00 zijn.
Tot nu toe is er nog maar weinig animo voor de dag, wat ons heeft laten besluiten dat wij een minimale opgave moeten hebben om de dag door te kunnen laten gaan. Op 18 maart kijken we of het minimum aantal aanmeldingen binnen is om de dag door te laten gaan. Dus meld je aan als je wilt komen.
GR ATG Team
Update 18/maart
Bij deze is er besloten om de dag door te laten gaan.
Dus noteer de dag in je agenda en kom ook lekker langs ook al zou het later op de dag zijn.
update 21 maart
Bij deze is ook de locatie in utrecht bekend:
Eet- & Drinkgelegenheid de Beurs
Neude 37-39
3512 AG Utrecht
Laatst gewijzigd door Erik op 28 mar 2011 13:24, 6 keer totaal gewijzigd.
Reden: update en wijziging plaats
Reden: update en wijziging plaats
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Ontmoetingsdag 2 april 2011
ik kan zo goed als zeker niet. Moet werken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Voorjaar ontmoetingsdag Around the Globe
En weer verstek. Zit dan nog een dagje in Azie.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Waarom weer Amsterdam?
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
@ Rick,
het is weer in Amsterdam omdat er na 5x Utrecht vraag was naar Amsterdam, dus heb ik toen besloten om de volgende 2 daar te organiseren. Heb jij een andere plaats in gedachten?? laat mij het dan weten, dan kan ik kijken of die misschien geschikt is voor de volgende x.
@ loasfan jammer en bolletjeom werk ze dan die dag
het is weer in Amsterdam omdat er na 5x Utrecht vraag was naar Amsterdam, dus heb ik toen besloten om de volgende 2 daar te organiseren. Heb jij een andere plaats in gedachten?? laat mij het dan weten, dan kan ik kijken of die misschien geschikt is voor de volgende x.
@ loasfan jammer en bolletjeom werk ze dan die dag
Voorjaar ontmoetingsdag Around the Globe
Wat is het plan? Vroeg, laat, thee of bier?
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
de dag begint rond het begin van de middag exacte tijd komt nog. en thee voor jou el nino want je ben nog niet oud genoeg voor bier
de eerste krijg je van mij

De laatste keer in Amsterdam was iedereen het er echter over eens dat Utrecht een betere en goedkopere lokatie is. De mensen die alltijd riepen dat het een keer in A'dam moest worden georganiseerd kwamen niet eens opdagen.Ron schreef:@ Rick,

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Ontmoetingsdag in Utrecht of Amsterdam
Beste ATG bezoekers,
- LadyHeather
- Reisexpert
Ik moet die dag werken tot 5 uur maar daarna lijkt het me leuk om langs te komen! Dan zou het voor mij een voordeel zijn als het in Amsterdam is
(bijvoorbeeld in Studio K http://www.studio-k.nuofzo
)
Utrecht is voor veel mensen denk ik handiger maar dan denk ik dat het em voor mij niet gaat worden 2 april, helaas...

Utrecht is voor veel mensen denk ik handiger maar dan denk ik dat het em voor mij niet gaat worden 2 april, helaas...
Selalu mencari...
Lijkt me prima! Ook wat minder gezeur om thee enzo wat later op de middag 

Nog mensen die zich willen aanmelden? Lijkt nu wel een erg klein groepje 

Als het in Amsterdam is moet ik me helaas afmelden, aangezien ik 's ochtends moet werken. Utrecht is wel een optie.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
ik kan in amsterdam definitief niet. Ik moet het hele weekend werken in Utrecht. Misschien dat ik in de avond even weg zou kunnen als jullie alllemaal nog aan de borrel zitten ergens
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Michelle89
- Reisexpert
Ik kan helaas niet vanwege wat financiële ongemakken (auto kapot, precies toen ik 3 weken werkloos was en ik moet nog een reisje maken). Echt jammer, anders was ik zeker gekomen!