Nairobi Airport
Nairobi Airport
Klein change of plans i.p.v. einde van de vakantie relaxen zijn we nu al kapot van alle wedding gedoe dus willen we gelijk relaxen en dan pas site-seeing. Conclusie dus vliegen naar zanzibar.
We komen op Nairiobi airport vanuit Nederland aan om 6:35
De eerste vlucht naar zanzibar is om 8:20 de volgende pas weer om 11:40 (beide precision air)
Liefst heb ik die van 8:20 maar we moeten ook koffers ophalen en opnieuw inchecken etc.. iemand ervaring met dit vliegveld? is dit te doen of heb je echt echt meer tijd nodig.
Nog tips over precision air, heb gelezen dat ze vaak overboekt zijn.. wat kan je daar vooraf aan doen?
We komen op Nairiobi airport vanuit Nederland aan om 6:35
De eerste vlucht naar zanzibar is om 8:20 de volgende pas weer om 11:40 (beide precision air)
Liefst heb ik die van 8:20 maar we moeten ook koffers ophalen en opnieuw inchecken etc.. iemand ervaring met dit vliegveld? is dit te doen of heb je echt echt meer tijd nodig.
Nog tips over precision air, heb gelezen dat ze vaak overboekt zijn.. wat kan je daar vooraf aan doen?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: Nairobi Airport
wij zijn 4 jaar geleden naar Kenia geweest en wat ik mij nog herinner van de luchthaven van Nairobi is dat het niet groot is, maar wel vrij chaotisch (typisch Afrikaans, dus)
thx.. de vlucht die we gingen boeken bleek toch al volgeboekt dus nu gaan we een dagje later.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Hey,
Ik ben benieuwd of je mij kan vertellen of jij destijds je vlucht hebt bevestigd? Ik lees ook overal dat ze overboekt zijn en je vlucht zou moeten bevestigen. Ik heb de vlucht al wel betaald. Is dit dan toch nodig? En als ik het zou moeten bevestigen, hoe doe je dat dan? (of is dat een hele domme vraag? Heb geen idee
)
Ik ben benieuwd of je mij kan vertellen of jij destijds je vlucht hebt bevestigd? Ik lees ook overal dat ze overboekt zijn en je vlucht zou moeten bevestigen. Ik heb de vlucht al wel betaald. Is dit dan toch nodig? En als ik het zou moeten bevestigen, hoe doe je dat dan? (of is dat een hele domme vraag? Heb geen idee

Ook vluchten die betaald zijn, zijn vaak overbooked. Er zijn namelijk altijd mensen die niet op komen dagen, en mensen van de reservelijst vullen die plaatsen op. Zo voorkomt de maatschappij dat ze onverwachts met lege stoelen (= minder winst) vliegen. Herbevestigen kan dus handig zijn!
Soms kan je dit doen via de website van de maatschappij (en als je online incheckt doe je het automatisch), en soms moet je het telefonisch doen. Je hotel/guesthouse kan je daar altijd wel mee helpen.
Soms kan je dit doen via de website van de maatschappij (en als je online incheckt doe je het automatisch), en soms moet je het telefonisch doen. Je hotel/guesthouse kan je daar altijd wel mee helpen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
We hebben onze vlucht niet bevestegd. Tegenwoordig hoeft dit trouwens bijna nooit meer hoor zoals jenny al aangeeft.
Omdat je via internet zoveel uur van te voren moet inchecken in verband met e-tickets. Online inchecken hebben we uiteraard wel op tijd gedaan.
Omdat je via internet zoveel uur van te voren moet inchecken in verband met e-tickets. Online inchecken hebben we uiteraard wel op tijd gedaan.
Wij kunnen niet online inchecken... We zullen rond 1.00 's nachts landen in Nairobi en om 08.00 's ochtends naar Zanzibar vliegen. Het ticket moeten we in de tussentijd ophalen ergens op het vliegveld van Nairobi.... Ik wist niet eens dat zoiets nog bestond;)
Ik denk dat ik tegen die tijd maar een keer met de maatschappij probeer te bellen... Wat een gedoe zeg
Maar iig bedankt voor de info!
Ik denk dat ik tegen die tijd maar een keer met de maatschappij probeer te bellen... Wat een gedoe zeg

Maar iig bedankt voor de info!