Hardlopen (en andere sporten) op reis

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
hariejak
Reisexpert

Re: Hardlopen (en andere sporten) op reis

Bericht door hariejak »

Midgetgolfen, voetballen, cricket, duiken, wandelen, fietsen, kajakken, paraglyden, zwemmen, snorkelen, dammen, volleyballen, golfen (9 ballen kwijt), rugby, zeilen, roddelen, schaatsen (7de etage winkelcentrum), paardrijden (met mate), vissen, surfen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Tijdens mijn rondreis in Noorwegen heb ik bij het zomerijs nog meegedaan aan een zomer schaatswedstrijd waar ook een wereldkampioen aan meedeed, was ook bijzonder!

en tijdens kortere reizen heb ik skeelers, racefiets of in de winter mijn schaatsen meegenomen om lekker bezig te zijn, maar dat kan vooral als je met de auto reist!
Ing991

Bericht door Ing991 »

Ik heb ook wel eens (als je tenminste voor een kortere periode op reis gaat) hard gelopen op mijn all stars. Is niet heel erg fijn, echte hardloop schoenen vind ik persoonlijk wel fijner, maar het is wel een oplossing als je twijfelt over "extra" schoenen meenemen.

Ook zijn er, zoals bovenstaand al genoemd, altijd wel plekken waar je toch kan sporten. Lekker in zee een eindje zwemmen, beach volleyballen of met een groep iets ondernemen.
Plaats reactie