Skytrain Thailand vliegveld
Skytrain Thailand vliegveld
Hoi,
Is er iemand van jullie die weet of je momenteel met de skytrain de luchthaven van Bangkok kan verlaten?
Dus of de sporen van de Skytrain al tot aan de luchthaven lopen en ook effectief in gebruik zijn?
Ik vind hierover nergens duidelijke informatie op het internet....
Ook vraag ik me af of je na 12 uur 's nachts nog de Skytrain kan nemen (als hij al in gebruik is)?
We komen namelijk 's nachts aan met ons vliegtuig.
Groetjesss
Is er iemand van jullie die weet of je momenteel met de skytrain de luchthaven van Bangkok kan verlaten?
Dus of de sporen van de Skytrain al tot aan de luchthaven lopen en ook effectief in gebruik zijn?
Ik vind hierover nergens duidelijke informatie op het internet....
Ook vraag ik me af of je na 12 uur 's nachts nog de Skytrain kan nemen (als hij al in gebruik is)?
We komen namelijk 's nachts aan met ons vliegtuig.
Groetjesss
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Skytrain Thailand vliegveld
Hallo,
Hier de url van de website van de trein http://www.bangkokairporttrain.com/news.html
Nog niet actief dus ze hopen in juli zie ik staan.
gr van Moira
Hier de url van de website van de trein http://www.bangkokairporttrain.com/news.html
Nog niet actief dus ze hopen in juli zie ik staan.
gr van Moira
Ik kan me herinneren dat de skytrain na twaalf uur niet meer rijdt. In januari zat ik er rond die tijd eens in.. echt bizar; overdag megadruk, maar rond middernacht zat ik in mijn eentje in een paar wagons.
Het spoor ligt er al, het wordt alleen nog niet gebruikt. Ivm de red-shirts zijn proefritten ook uitgesteld. Je kan het beste een taxi nemen. Of iets goedkoper met de (airport) bus.
Ik weet dat toen wij er waren (dec-jan 2008-2009) hiermee bezig waren om deze te bouwen. Het kan zijn dat deze misschien wel / misschien niet al rijdt. Wat wij altijd deden is gewoon een taxi pakken. Kost misschien 300 a 400 baht naar je hotel.
-
- Reiziger
Taxi is ongeveer 500 bath, of je kan een busshuffele nemen, trein kun je nog wel een hele tijd vergeten,,,gister nog bekeken, ziet er niet uit of dat snel zal gaan rijden
Misschien heb je hier wat aan http://www.thailandblog.nl/vervoer-verk ... i-airport/ .
Laatst gewijzigd door Erik op 11 feb 2011 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Reiziger
Nou ik heb de rails gezien enzo, maar trein?peveer schreef:De trein rijdt anders al een paar maanden hoor...
Zou kunnen hoor, maar dan is ie volgens mij nog niet helemaal wat hij moet zijn, want toen ik daar stond ging er toch echt nog geen trein.
Afijn check it out, ter plekke wanneer jullie er staan mensen, toen ik daar stond reed hij in ieder geval niet
De trein rijdt normaal tussen 6am en middernacht. De Thai die dat bedacht heeft moeten ze ook ontslaan aangezien er een hoop vluchten net in die tijd vertrekken of aankomen. Misschien dat je net in die tijd op het perron stond, normaal gesproken rijdt de trein elke dag.
-
- Reiziger
Hoef ik hem voor de terugweg idd niet te nemen
Das te zeggen als er strax nog een terugweg is , zoals het nu staat moet ik weer via cairo terug,,, dat was een gekkenhuis op de heenweg, zat er meer dan 2,5 dag vast

Das te zeggen als er strax nog een terugweg is , zoals het nu staat moet ik weer via cairo terug,,, dat was een gekkenhuis op de heenweg, zat er meer dan 2,5 dag vast

Beetje late reactie maar de trein gaat al vanaf 31 augustus en de city link vanaf begin dit jaar. We hebben hierover ook nieuws gebracht
of check even ons artikel over vervoer vanaf het vliegveld voor verschillende vervoersopties
of check even ons artikel over vervoer vanaf het vliegveld voor verschillende vervoersopties
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
blijf je toch wat langer in BKKjan farang schreef:Hoef ik hem voor de terugweg idd niet te nemen![]()

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis.
Zal de Thaise logica nooit begrijpen
Zal de Thaise logica nooit begrijpen
-
- Reiziger
Nog langerbaco101 schreef:blijf je toch wat langer in BKKjan farang schreef:Hoef ik hem voor de terugweg idd niet te nemen![]()
Das te zeggen als er strax nog een terugweg is , zoals het nu staat moet ik weer via cairo terug,,, dat was een gekkenhuis op de heenweg, zat er meer dan 2,5 dag vastaltijd leuk