Kun je ook een Visa on Arrival op het vliegveld van Singapor
Kun je ook een Visa on Arrival op het vliegveld van Singapor
Ik ga volgende maand naar Indonesie, maar mijn vliegreis is tot Singapore. Vanuit daar ga ik naar Indonesie. Mijn vraag is :
Kun je ook een Visa on Arrival op het vliegveld van Singapore krijgen voor een verblijf in Indonesie?
Gr. Mendo
Kun je ook een Visa on Arrival op het vliegveld van Singapore krijgen voor een verblijf in Indonesie?
Gr. Mendo
Re: Kun je ook een Visa on Arrival op het vliegveld van Sing
Nee.. je kunt alleen een visum on arrival krijgen voor een land in bij een grenspost van het land zelf. Daarom ook de naam visum on arrival.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Bedankt voor het snelle antwoord.
Dus in singapore kan ik een visum rijgen voor Singapore, maar niet voor Indonesie. Dus als ik dan een Indonesische visum wil krijgen, moet ik bij de grens overgang een visum aanvragen. Ik ga direct vanuit Singapore met de veerboot naar Batam. Weet iemand of ik daar ergens dan een visum kan krijgen?
Gr,
Dus in singapore kan ik een visum rijgen voor Singapore, maar niet voor Indonesie. Dus als ik dan een Indonesische visum wil krijgen, moet ik bij de grens overgang een visum aanvragen. Ik ga direct vanuit Singapore met de veerboot naar Batam. Weet iemand of ik daar ergens dan een visum kan krijgen?
Gr,
Je kunt is singapore wel een visum krijgen maar dan een visum in advance, dus van te voren.
Je moet naar de ambassade en daar een visum aanvragen. Ik weet alleen niet hoe lang dat gaat duren. Je kunt ook in Nederland alvast een visum aanvragen.
Je kunt in batam wel een visum on arrivel krijgen.
Je moet naar de ambassade en daar een visum aanvragen. Ik weet alleen niet hoe lang dat gaat duren. Je kunt ook in Nederland alvast een visum aanvragen.
Je kunt in batam wel een visum on arrivel krijgen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
singapore is een ander land. Dus, nee, daar kan je geen visum on arrival krijgen voor indonesie.
Ik vraag me af of je in batam een visum on arrival krijgt. Ik dacht dat dit alleen op luchthavens zo was.
In singapore kan je naar de ambassade van indonesie. Een aanvraag duurt een aantal werkdagen. Eisen zijn streng. Ook de kledingeisen om het terrein op te mogen. Meer info hier bij reisinfo.
Je moet hoe dan ook met een vlieg of boot ticket aantonen dat je het land gaat verlaten. Ook als je het al in nederland aanvraagt.
Ik vraag me af of je in batam een visum on arrival krijgt. Ik dacht dat dit alleen op luchthavens zo was.
In singapore kan je naar de ambassade van indonesie. Een aanvraag duurt een aantal werkdagen. Eisen zijn streng. Ook de kledingeisen om het terrein op te mogen. Meer info hier bij reisinfo.
Je moet hoe dan ook met een vlieg of boot ticket aantonen dat je het land gaat verlaten. Ook als je het al in nederland aanvraagt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nee hoor, op Batam kun je een VOA krijgen. Maar ook hier heb je een ticket het land uit nodig!bolletjeom schreef:singapore is een ander land. Dus, nee, daar kan je geen visum on arrival krijgen voor indonesie.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie