Vlucht van Bangkok naar Denpasar (bali)
-
Vlucht van Bangkok naar Denpasar (bali)
Hallo mensen, ik vroeg me af wat het goedkoopste is betreffende de vlucht bangkok-bali, komende zomer (rond 15 juli tot 10 augustus). Is het beter om nu te boeken (bij bv air asia), of daar ter plekke te boeken op het vliegveld. Nu komen we op ongeveer 160 euro p.p. uit (met promo tickets, dus moeten we snel zijn). Zou top zijn als jullie me hiermee kunnen helpen, als iemand hier ervaringen mee heeft?
Re: Vlucht van Bangkok naar Denpasar (bali)
Het is dan hoogseizoen, dus ik zou zeker niet rekenen op een aanbieding ter plekken. Nu is 160 euro pp vrij veel geld voor een enkeltje.... Zelf wacht ik inmiddels al een paar maanden op een goede deal, maar ik ben zelf ook nog niks tegengekomen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
160 p.p. voor een retour heb ik nu bij air asia. Maargoed, vroeg me af, misschien zijn andere maatschappijen nog goedkoper dan air asia, zeker als je daar ter plekke iets fixed..... maar dit raadt je dus niet aan 

Je kan in Indonesie niks fixen, aangezien je een ticket het land uit moet hebben voor je visum.
-
Ik kom dus vanuit Bangkok. Ik kan daar niet ter plekke een retour regelen?
Dat kan wel, alleen weet ik niet of het goedkoper is.paulheetik schreef:Ik kom dus vanuit Bangkok. Ik kan daar niet ter plekke een retour regelen?
-
Okay, we gaan dan toch gewoon vroeg boeken. Bedankt voor de info!
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hoihoi,
Of je al geboekt hebt weet ik niet maar wij zijn 2 maanden geleden vanuit Pukhet naar Bali gevlogen. Air Asia vliegt sindskort ook vanaf deze bestemmign en we hebben 2 retourtjes op de kop getikt voor 7500,- baht en dat is zo'n 200,- eutjes.
Groetjes en veel plezier
Of je al geboekt hebt weet ik niet maar wij zijn 2 maanden geleden vanuit Pukhet naar Bali gevlogen. Air Asia vliegt sindskort ook vanaf deze bestemmign en we hebben 2 retourtjes op de kop getikt voor 7500,- baht en dat is zo'n 200,- eutjes.
Groetjes en veel plezier
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook