Vliegervaringen RyanAir
- bolletjeom
- Reisexpert
Vliegervaringen RyanAir
ik heb een echte haat liefde verhouding met ryanair. ik ben dol op de prijzen maar ik haat het echt wat ze me geflikt hebben met mijn €1 vluchten naar Engeland!! Die werden gecancelled. En waarom? Omdat ze geen contract hadden gekregen met de luchthavens. Dus eerst iets verkopen en dan niet kunnen leveren. Eerst cancelde ze de teurgvlucht dus wilde ik de heen vlucht laten vallen....maar dat mocht niet. ik mocht wel een andere terugvlucht uitzoeken voor €1 (excl al hun bijkomende kosten ). uiteindelijk dat gedaan maar dit zou ons een dag van onze vakantie kosten.
2 dagen later cancelde ze de heen vlucht!!!
Diezelfde die ik dus eerder absoluut niet mocht annuleren. Helaas hadden ze deze keer geen alternatief. Zonder heenvlucht geen terugvlucht....maar die mocht ik niet annuleren. Kortom. Ik ben niet op reis geweest maar het heeft me wel €30 euro gekost!
Ik haat ook alle bijkomende kosten en hun bizarre eisen voor handbagage waardoor geen enkele normale troley in hun houdertje past. terwijl dezelfde tas wel mee mag met easyjet, wizzair, baltic air etc
2 dagen later cancelde ze de heen vlucht!!!
Diezelfde die ik dus eerder absoluut niet mocht annuleren. Helaas hadden ze deze keer geen alternatief. Zonder heenvlucht geen terugvlucht....maar die mocht ik niet annuleren. Kortom. Ik ben niet op reis geweest maar het heeft me wel €30 euro gekost!
Ik haat ook alle bijkomende kosten en hun bizarre eisen voor handbagage waardoor geen enkele normale troley in hun houdertje past. terwijl dezelfde tas wel mee mag met easyjet, wizzair, baltic air etc
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Vliegervaringen RyanAir
Ik ben absoluut fan van Ryanair. Nog nooit problemen met ze gehad. Bijna altijd op tijd, nooit meer dan een half uur vertraging.
Heb retour met ze gevlogen naar Londen (3x), Faro, Dublin, Marrakech, Rome, Malta, Kaunas (heen) & Riga (terug)
Prijzen zijn super goedkoop zeker als je de acties in de gaten houdt. Het goedkoopst ooit was naar Faro, 1 euro enkele reis + 5 euro creditkaartfee. Het duurst was Marokko een retourtje incl bagage en bijkomende kosten 120,-
De extra kosten kan je makkelijk beperken. En zelfs wanneer je wel bagage meeneemt zijn de prijzen heel redelijk.
Vliegtuig is krap en gehorig en ze proberen je van alles te verkopen maar voor een paar uurtjes prima te doen.
Heb retour met ze gevlogen naar Londen (3x), Faro, Dublin, Marrakech, Rome, Malta, Kaunas (heen) & Riga (terug)
Prijzen zijn super goedkoop zeker als je de acties in de gaten houdt. Het goedkoopst ooit was naar Faro, 1 euro enkele reis + 5 euro creditkaartfee. Het duurst was Marokko een retourtje incl bagage en bijkomende kosten 120,-
De extra kosten kan je makkelijk beperken. En zelfs wanneer je wel bagage meeneemt zijn de prijzen heel redelijk.
Vliegtuig is krap en gehorig en ze proberen je van alles te verkopen maar voor een paar uurtjes prima te doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vliegervaringen RyanAir
Ik heb nog maar 1x met Ryan Air gevlogen (Retour Weeze - Oslo Sandjeford). Beide keren was ik niet echt blij met de wijze waarop de piloot het vliegtuig aan de grond zette
Ik kan absoluut niet tegen de reclame die ze continu maken in het vliegtuig maar je zit er over het algemeen ook niet lang in 

Re: Vliegervaringen RyanAir
Alles kost extra. maar ze zijn nog altijd goedkoper dan andere maatschappijen. Niks op tegen dus!
(En ergens vind ik het grappig wat ze allemaal verzinnen om geld te besparen.)
(En ergens vind ik het grappig wat ze allemaal verzinnen om geld te besparen.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Vliegervaringen RyanAir
Ben afgelopen zomer vanaf Eindhoven naar Faro, Portugal gevlogen en terug vanaf Porto naar Dusseldorf. Prima, maar je hebt wel het gevoel met een bus te reizen (niet echt de magie van een vliegreis dus, maar opgepropt en geen service). Wel goedkoop natuurlijk. We hadden weekendtassen bij ons (van die grote sporttassen) en die mochten gewoon in het handbagage rek.
Verder ging de reis heel snel, het enige waar ik me altijd aan erger is de reclame in de vliegtuigen en het verkoop van sigaretten en krasloten.
Verder ging de reis heel snel, het enige waar ik me altijd aan erger is de reclame in de vliegtuigen en het verkoop van sigaretten en krasloten.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
- LadyHeather
- Reisexpert
Vliegervaringen RyanAir
ik ben naar londen en naar stockholm gevlogen en vond het beide keren prima. Wel fijn dat het niet super ver is omdat het comfort niet heel hoog is,maar op een korte afstand prima. Al die reclame en verkoop negeer ik gewoon 
Wel altijd aan te raden om ff goed uit te zoeken welke kosten er allemaal bij je ticket komen en voor het vervoer van en naar het vliegveld.

Wel altijd aan te raden om ff goed uit te zoeken welke kosten er allemaal bij je ticket komen en voor het vervoer van en naar het vliegveld.
Selalu mencari...
Gedonder gehad in Eindhoven. De rij bij customs uitgestuurd, omdat ZIJ een fout gemaakt hadden (namen online checkin kwijt ofzo). Wat doen ze dan? Ze sluiten (!!) een checkin counter i.p.v. er eentje extra te openen! Niemand die nog relaxted in die rij stond i.v.m. tijdsdruk....
10 kg handbagage is ok. Daar red je het mee bij een stedentripje.
Algemeen: nogal onbeschaafd allemaal. Het is erger dan een busreis. Duw- en trekwerk, en je moet snel dat vliegtuig in anders nergens meer plek voor je handbagage. Boek (dat je dus niet kwijt kunt in rugleuning, ook een of andere vage besparing) moet je er na customs en voor het vliegtuig uithalen. Voor customs kan niet, want dan zeuren ze over 2 pieces handbagage. In het vliegtuig ben je al blij als je je spullen in het rek hebt zitten, en ga je niks meer uit je bagage halen....
Ook irritant: dat gezanik over krasloten en andere rommel dat ze proberen te verkopen in het vliegtuig.Enige remedie: oordoppen in, ooglap om, en wegdoezelen totdat je er bent....
10 kg handbagage is ok. Daar red je het mee bij een stedentripje.
Algemeen: nogal onbeschaafd allemaal. Het is erger dan een busreis. Duw- en trekwerk, en je moet snel dat vliegtuig in anders nergens meer plek voor je handbagage. Boek (dat je dus niet kwijt kunt in rugleuning, ook een of andere vage besparing) moet je er na customs en voor het vliegtuig uithalen. Voor customs kan niet, want dan zeuren ze over 2 pieces handbagage. In het vliegtuig ben je al blij als je je spullen in het rek hebt zitten, en ga je niks meer uit je bagage halen....
Ook irritant: dat gezanik over krasloten en andere rommel dat ze proberen te verkopen in het vliegtuig.Enige remedie: oordoppen in, ooglap om, en wegdoezelen totdat je er bent....
Prima ervaring mee! Goedkope vluchten en van de reclame heb ik ook niet zo veel last gehad! Ik zou zo weer met ze vliegen!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb inmiddels al vrij veel vliegreizen met Ryanair gemaakt..
dat je (bijna) nooit met vertraging aan komt en meer dan eens vroeg land is omdat Ryanair een half uur langer oid aan vluchttijd berekend en zo kan je nooit dikke vertraging krijgen en ben je bijna altijd op tijd
Het voordeel van Ryanair is dat de vluchten erg goedkoop zijn daarnaast vind ik het heel prettig dat ze op kleinere vliegvelden vliegen, je hoeft daarom niet zo gek vroeg aanwezig te zijn!. Je hebt wel minder beenruimte en dat commerciele gedoe..
waar je wel op moet letten zijn de vluchttijden en of je wel op tijd op de luchthaven kan zijn want soms is een iets duurdere vlucht met andere maatschappij goedkoper omdat je dan geen hotelovernachting hebt.. maar goed dat geld voor meerdere maatschappijen..
dat je (bijna) nooit met vertraging aan komt en meer dan eens vroeg land is omdat Ryanair een half uur langer oid aan vluchttijd berekend en zo kan je nooit dikke vertraging krijgen en ben je bijna altijd op tijd

Het voordeel van Ryanair is dat de vluchten erg goedkoop zijn daarnaast vind ik het heel prettig dat ze op kleinere vliegvelden vliegen, je hoeft daarom niet zo gek vroeg aanwezig te zijn!. Je hebt wel minder beenruimte en dat commerciele gedoe..
waar je wel op moet letten zijn de vluchttijden en of je wel op tijd op de luchthaven kan zijn want soms is een iets duurdere vlucht met andere maatschappij goedkoper omdat je dan geen hotelovernachting hebt.. maar goed dat geld voor meerdere maatschappijen..
Van Eindhoven Airport naar Madrid gevlogen. Prima op tijd en scherpe prijs. Verder sluit ik me aan bij bovenstaande antwoorden. Het doel is om mensen goedkoop van A naar B te vervoeren en dat is ook duidelijk te zien. Voor alle "extra's" moet je bijbetalen.
Dat doen alle maatschappijen hoor Globeskater: zuivere vluchttijd + half uur ofzo. Let maar eens opdat je (bijna) nooit met vertraging aan komt en meer dan eens vroeg land is omdat Ryanair een half uur langer oid aan vluchttijd berekend en zo kan je nooit dikke vertraging krijgen en ben je bijna altijd op tijd

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
het is mij tot nu toe bij andere maatschappijen niet zo opgevallenEl Niño schreef:Dat doen alle maatschappijen hoor Globeskater: zuivere vluchttijd + half uur ofzo. Let maar eens opdat je (bijna) nooit met vertraging aan komt en meer dan eens vroeg land is omdat Ryanair een half uur langer oid aan vluchttijd berekend en zo kan je nooit dikke vertraging krijgen en ben je bijna altijd op tijd

Er is een reden voor hoor. Taxien naar de gate bij aankomst enzo. Duurt op schiphol (Polderbaan) zo een kwartier
. En bij vertrek vaak ff wachten op vertrekslot.

- PeTeR!
- Vakantieganger
- Contacteer:
Ik heb een paar keer met Ryanair gevlogen. (Madrid-Santander retour en Eindhoven-Rome retour). Dit ging allemaal prima. Het boeken vergde wel wat concentratie met al die opties, aankruisvakjes en popup vensters voor hotels en autohuur....en dan nog de betaling. Ik reisde alleen met handbagage en zorgde er wel voor dat de afmetingen klopte van mijn rugtas. Ik probeer altijd wel snel naar het vliegtuig te lopen, tas in het bagagevak en zitten voordat het het een chaos wordt met mensen die hun te grote tas niet meer kwijt kunnen. De beenruimte is niet echt veel, maar voor 1 of 2 uurtjes zitten maakt dat niet uit....het was goedkoop !
Mijn Website: http://www.travelboy.nl
Als Ryanair ooit nog concurrentie krijgt die dezelfde prijzen kan hanteren en zich wat normaler gedraagd, dan kan men de zaak sluiten denk ik.
Het is goedkoop maar ik zou er gewoon 10 euro meer voor over hebben als bepaalde dingen net iets normaler gaan...
Paar keer mee gevlogen overigens.
Het is goedkoop maar ik zou er gewoon 10 euro meer voor over hebben als bepaalde dingen net iets normaler gaan...
Paar keer mee gevlogen overigens.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts