Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

zenuwen zijn inderdaad normaal. Maar die geven je zometeen ook een high. Kan je trots op jezelf zijn omdat je het gewoon maar effetjes aan het doen bent!

Heb net een mega vluchtenpuzzel achter de rug en hopelijk een iets gunstiger ticket gevonden €120 bespaard door niet vanaf San josé terug te vliegen maar gewoon vanaf Managua :Y én toch een leuke stop in NY én in Miami *)
Als het maandag tenminste allemaal te boeken blijkt zoals ik het bedacht heb kom ik dan op een ticket rond de € 770
Bij dat magisch mooie ticket van een paar dagen geleden was een veiligheidstax (iets amerikaans) van €270 vergeten. Er zat al €200 tax op dus dat leek ons wel genoeg...haha. Niet dus!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom
Reisexpert

*O* Hiep Hiep voor Laosfan *O* *O*
die is vandaag jarig!! (leve de social networks 8-) )
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@bolletje: toch nog leuk dat je op reis kan...jeroen gaat mee?
Voor alle anderen...geniet van het vrije weekend.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Evelien1983: Ik kan me voorstellen dat er zenuwen zijn. Herken dat wel. Ik ging 1,5 jaar geleden alleen paar dagen naar Berlijn en vond dat ook reuze spannend maar dan blijf je op een plek en dat is minder eng dan als je gaat rondreizen oid. Ik weet nog dat de avond voordat ik wegging, een kennis van mij me bang had gemaakt over mijn slaapplaats, dat het het meest walgelijke ding was waar je kon slapen.... ik dacht; ik ga het met eigen ogen zien en kan altijd nog verkassen. Nou het was inderdaad oudbollig maar ik vond het prima te doen verder ;)

Mijn ervaring is dat je uiteindelijk trots op jezelf kan zijn; dat je het toch maar ff hebt geflikt zeg maar :) Ken mensen die niet eens alleen naar hun hotel durven vanaf een station of vliegveld... ik zou toch die angst willen over winnen... Het nadeel van alleen reizen is dat je alleen kan voelen maar eigenlijk voelde ik me nooit echt alleen. Het is goed voor je ontwikkeling :)
bolletjeom
Reisexpert

ik ben natuurlijk supercool...vind ik zelf. Dus ik maakte me hélemaal niet druk toen ik op het punt stond om alleen te vertrekken voor een jaar. Ik had toch immers al reiservaring genoeg???
gek genoeg sliep ik de nachten voor vertrek toch minder. Terwijl mijn rationale en wakkere ik daar niets van begreep bleek mijn onderbewuste ik toch best nog wat vraagtekens te hebben.
en toen ik in het vliegtuig zat had ik zelfs even een paniek golfje van een minuut. Incl zweethanden. "waar ben ik in godsnaam mee bezig!! Ik wil niet weg!!!"
Maar daarna was het over en heb ik een top tijd gehad!
Eenzaam heb ik me niet vaak gevoeld. En een reispartner heb ik ook niet vaak gemist. Ik zou het zo weer doen!\

Stormt het bij jullie ook zo enorm?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ja zeker. Gisteren was ik in Den Haag aan het werk en ik liep langs een gebouw, hoor ik glasgerinkel...waait er zo ee raam in. Ik nog gekeken welk gebouw en welk raam het was, maar na 5 minuten staren, zag ik het maar niet :? toen ben ik maar doorgelopen, heb wel geluk gehad....was ik 1 seconde langzamer, dan had ik het dus over mij heen gekregen!

Ben nu bij m'n ouders in Utrecht en daar storm het ook.... heb dadelijk rijles, ben benieuwd hoe dat gaat...
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

Hier stormt het ook zo. Op de week markt hebben ze moeite om hun zeilen vast te laten zitten. Niet echt een succes. Vanmiddag kijken bij de Redbull crashed ice in Valkenburg en ben benieuwd wat dat gaat geven met deze wind.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Evelien1983 schreef:Body Vive ken ik niet, ben niet zo'n sportschoolganger, geef mij maar een fiets en flinke wind 8-)
De fiets en de wind doe ik ook. Al moet ik bekennen dat ik wel een aantal keer met mijn voetjes op de grond ben gesprongen omdat ik anders zou zijn omgewaaid.

Body vive is leuk. Stukje cardio met wat pasjes terwijl je een bal tussen je handen klemt, rare strekoefeningen met een elastiek, en een stukje pilates, maar dan in een hoger tempo met die bal. Vanmorgen voelde ik toch wel een paar rare spieren.

Volgende week is de intro van mijn studie. Klink misschien leuk, maar eigenlijk is het gewoon een week les. We hebben ook al een berg huiswerk opgekregen, maar eigenlijk heb ik geen tijd om het te maken :? Bovendien heb ik nog niet alle boeken.... Misschien morgen toch maar niet gaan duiken? Hmmmmm, dilema.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Tnx voor de tips allen ^O^

Het scheelt voor m'n gevoel zowieso al dat ik al eens eerder in BKK ben geweest, weet wat me te wachten staat en waar ik naartoe moet enzo. Maar we gaan het zien! Zal jullie op de hoogte houden van mijn eerste dagen als solo-backpacker.

Hier waait het ook zo hard, vandaag met de auto op pad naar school en dat was toch echt wel beide handjes aan het stuur op de snelweg! Poeh!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zo, die zijn voortvarend Jenny, bij jouw studie! Meteen volle bak!

Evelien, denk dat dat idd al scheelt :) Dan wordt je niet meteen overvallen door alle nieuwe indrukken.

Ik had gisteren rijles en voelde idd de wind aan de auto trekken, voelde echt heel raar.
bolletjeom
Reisexpert

Vanmiddag kijken bij de Redbull crashed ice in Valkenburg en ben benieuwd wat dat gaat geven met deze wind.
en hoe was dat? lijkt me wel echt heel gaaf om te zien. krijg zelfs bijna zin om het te doen (in mijn dromen)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

menasil schreef:Zo, die zijn voortvarend Jenny, bij jouw studie! Meteen volle bak!
Helaas wel. Maar ik mis een boek (komt morgen binnen) dus het eerste deel van mijn huiswerk kan ik al niet doen :?

Enigszins een compromis gevonden qua duiken: ik ga niet een dag naar Zeeland, maar ga vanmiddag een paar uurtjes naar Vinkeveen. Daarna huiswerk maken, en wat foto's vewerken.

Haha, ik heb gisteren ZKH Pieter van Vollenhoven op de foto gezet :Y
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Haha, ik heb gisteren ZKH Pieter van Vollenhoven op de foto gezet
ehmm...en daar word je blij van? zo'n knappe man is het nu ook weer niet ;)
wat was de gelegenheid?
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

bolletjeom schreef:
Vanmiddag kijken bij de Redbull crashed ice in Valkenburg en ben benieuwd wat dat gaat geven met deze wind.
en hoe was dat? lijkt me wel echt heel gaaf om te zien. krijg zelfs bijna zin om het te doen (in mijn dromen)
De sfeer was geweldig ondanks je maar een klein stukje ziet van de deelnemers. 90% volg je toch op schermen die daar staan opgesteld. Het waaide wel goed. De lichtmasten zwiepte echt heen en weer.
bolletjeom
Reisexpert

ik heb een schop onder mijn kont nodig!!
ik moet de beoordelingsgesprekken uitwerken en daar heb ik zó geen zin in :{
Moet er nog 7....zucht. En daarna een presentatie voorbereiden...
Wat is er mis met een gewoon vrij weekend hebben??? ik wil vakantie!!!
Plaats reactie