Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Waar vlieg je mee bolletje? Continental, Iberia?
- bolletjeom
- Reisexpert
american airlines......... Maar ik ga waarschijnlijk niet..snif.
Blijkt dat alle leidinggevende op het zelfde moment weg willen. Heeft managment over het hoofd gezien en sommige al akkoord gegeven. Aangezien die de tickets al op zak hebben lijken wij pech te hebben.
Dan maar kijken of het in oktober kan....
Blijkt dat alle leidinggevende op het zelfde moment weg willen. Heeft managment over het hoofd gezien en sommige al akkoord gegeven. Aangezien die de tickets al op zak hebben lijken wij pech te hebben.
Dan maar kijken of het in oktober kan....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
@Bolletje, that sucks!! Want wat een goede ticketprijs!! Dat willen we allemaal wel 

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Dat is balen! Tweede vakantie van je die door werk geen doorgang kan hebben...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
he dat is balen zeg dat je vakantie niet door kan gaan, bolletjeom 
Ik ben ikv werkontwijkend gedrag (ik werk voor 2 organisaties/instanties maar bij de 1e plek kan ik niet verder omdat afspraken zijn gecancelled en bij de andere plek ligt de webmail eruit dus kan ik niet inloggen
en zit nu in Tilburg en mijn hoofdwerkgever zit in Den Haag aaarghhh) ging ik eens wat doelloos rondsurfen op o.a. hostelbookers, besloot ff een hostel te bekijken die ik als 'do not' in de hosteldatabase heb gezet en wist niet dat deze ook bij hostelsbookers stond. Nou ik had een vooruitziende blik dat het slecht was
het is inmiddels een soort 'homeless opvang' geworden :/

Ik ben ikv werkontwijkend gedrag (ik werk voor 2 organisaties/instanties maar bij de 1e plek kan ik niet verder omdat afspraken zijn gecancelled en bij de andere plek ligt de webmail eruit dus kan ik niet inloggen

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@Bolletjeom, wat balen zeg 
@Menasil. haha een daklozenopvang.. kan interessant zijn maar zou dan toch liever een echt hostel willen
Ik ga vrijdag naar Boom Chicago! Ben erg benieuwd en heb er zin in, en dan zaterdag in Amsterdam ergens naar de sauna

@Menasil. haha een daklozenopvang.. kan interessant zijn maar zou dan toch liever een echt hostel willen

Ik ga vrijdag naar Boom Chicago! Ben erg benieuwd en heb er zin in, en dan zaterdag in Amsterdam ergens naar de sauna

Jaaaah, bijna weekend!
Ik ga morgen bij een vriendinnetje langs wat binnen een week een kleintje krijgt, zaterdag duikbeurs en zondag duiken. Tussendoor nog sporten
Iemand hier ooit body vive gedaan? Dat ga ik morgen proberen.
Ik ga morgen bij een vriendinnetje langs wat binnen een week een kleintje krijgt, zaterdag duikbeurs en zondag duiken. Tussendoor nog sporten

Iemand hier ooit body vive gedaan? Dat ga ik morgen proberen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Body vive? Lijkt me een beetje veredelde bosyhape. Maar dan met een 'hippe' naam. Bodyshapen is trouwens wel leuk hoor, je kunt gewoon bepalen hoe 'ver' je gaat, dus voor alle niveaus geschikt.
Pff, weekend... daar ben ik wel aan toe. Nog even een 2-pagina artikel eruit knallen!
Pff, weekend... daar ben ik wel aan toe. Nog even een 2-pagina artikel eruit knallen!
Heb je leuke tips over stedentrips?
- bolletjeom
- Reisexpert
Ik kan wél op vakantie in mei
Alleen een week eerder en dan is die mooie vlucht niet €600 maar €890
zucht...nou ja....ik zal maar gewoon blij zijn dat ik weg mag

Alleen een week eerder en dan is die mooie vlucht niet €600 maar €890

zucht...nou ja....ik zal maar gewoon blij zijn dat ik weg mag

Mooi man dat je in ieder geval weg kan. Mogelijk kan je nog een andere wat goedkopere vlucht vinden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik zou zeker ff bij Continental Airlines kijken. Ik zag laatst retour voor 560 ofzo. En Iberia natuurlijk.Tikva schreef:Mooi man dat je in ieder geval weg kan. Mogelijk kan je nog een andere wat goedkopere vlucht vinden.
- bolletjeom
- Reisexpert
tis wel een leuke vlucht. met stops en NY en Miami... En hij past exact in de dagen die we tot onze beschikking hebben.
Maar ik ga nog wel even verder zoeken hoor!
Maar ik ga nog wel even verder zoeken hoor!
En ik heb weer internet
Toch ff slikken als je ticket opeens 50% duurder wordt.
Mijn weekend? Morgen 12 uur werken en zondag ook 12 uur werken. En dan nog eens verder werken tot vrijdag.
Kan niet anders dan dat ik erg rijk wordt ... not!

Toch ff slikken als je ticket opeens 50% duurder wordt.
Mijn weekend? Morgen 12 uur werken en zondag ook 12 uur werken. En dan nog eens verder werken tot vrijdag.
Kan niet anders dan dat ik erg rijk wordt ... not!
-
- Wereldreiziger
Wat een weekendplannen!
FIjn dat je toch weg kunt bolletjeom, maar wel balen van die ticketprijs dan
Body Vive ken ik niet, ben niet zo'n sportschoolganger, geef mij maar een fiets en flinke wind
Ik slaap al dagen zo slecht......zal de vakantiespanning wel zijn, nog 4 dagen en dan ga ik........in m'n ups voor de eerste keer! Stiekem toch wel een klein beetje zenuwen.
Voor nu nog een laatste opdracht voor school voorbereiden en morgen de hele dag workshops en colleges voor diezelfde school.......
Maar daarna dan echt vakantie!! 
FIjn dat je toch weg kunt bolletjeom, maar wel balen van die ticketprijs dan

Body Vive ken ik niet, ben niet zo'n sportschoolganger, geef mij maar een fiets en flinke wind

Ik slaap al dagen zo slecht......zal de vakantiespanning wel zijn, nog 4 dagen en dan ga ik........in m'n ups voor de eerste keer! Stiekem toch wel een klein beetje zenuwen.
Voor nu nog een laatste opdracht voor school voorbereiden en morgen de hele dag workshops en colleges voor diezelfde school.......

Zenuwen horen er helemaal bij hoor, niets ongewoons.. vaak ook de eerste paar dagen op reis. Maar geef het even de tijd en dan komt het vast goed. Heel veel plezierEvelien1983 schreef:Ik slaap al dagen zo slecht......zal de vakantiespanning wel zijn, nog 4 dagen en dan ga ik........in m'n ups voor de eerste keer! Stiekem toch wel een klein beetje zenuwen.

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY