Ik heb even een vraagje. Zijn hier mensen die wel eens een interrail one country pass hebben aangeschaft? En vanuit Nederland hun 1e treinreis hebben gereserveerd?
Zou je die treinreis bij HiSpeed kunnen doen of moet je daarvoor naar de treinreiswinkel?
Mijn gevoel zegt dat alleen treinreiswinkel een optie is, aangezien het om een binnenlandse Poolse reis gaat.
Interrail one country pass
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Interrail one country pass
Ik heb een onecountry pass toen gekocht voor ons tripje naar Duitsland (Hof) volgens mij ben ik toen bij de treinreiswinkel langs geweest..
de treinreiswinkel is sowieso een aanrader boven de NS Hispeed, ze kunnen meer boekingen maken en ook treinen boeken wat bij de NShispeed niet lukt..
de treinreiswinkel is sowieso een aanrader boven de NS Hispeed, ze kunnen meer boekingen maken en ook treinen boeken wat bij de NShispeed niet lukt..
Re: Interrail one country pass
Klopt, maar treinreiswinkel was zeer onduidelijk over de extra kosten die het bestellen van de pas bij hen kost. Als ik namelijk het online formulier invul, komt er 15 euro aan administratiekosten bij.
Toen ik vroeg of ik die kosten ook betaalde als ik langs kwam, zeiden ze dat ik de boekingskosten (op de site heet het administratiekosten) altijd betaal. Vervolgens (in een andere mail toen ik doorvroeg) gold dit niet voor passen onder de 26 jaar maar als ik het online formulier invulde, staan ze er 'gewoon' bij. Maar zit zelf te denken persoonlijk langs te gaan in april/mei zodat ik alles ter plekke kan regelen, maak ik er een dagje Leiden van (is 15 minuten met de trein
) maar goed Hi Speed zit hier nl in mijn woonplaats..vandaar dat ik nieuwsgierig ben of het ook via NS Hispeed zou kunnen.
Toen ik vroeg of ik die kosten ook betaalde als ik langs kwam, zeiden ze dat ik de boekingskosten (op de site heet het administratiekosten) altijd betaal. Vervolgens (in een andere mail toen ik doorvroeg) gold dit niet voor passen onder de 26 jaar maar als ik het online formulier invulde, staan ze er 'gewoon' bij. Maar zit zelf te denken persoonlijk langs te gaan in april/mei zodat ik alles ter plekke kan regelen, maak ik er een dagje Leiden van (is 15 minuten met de trein