Mijn vriend en ik gaan in maart 2 weken naar India. Tja het is kort maar het is even niet anders. Sowieso super cool om heen te gaan!!!
We komen op een zondag aan in delhi. Hier blijven we alleen deze nacht en gaan de volgende dag naar Agra.
Daarna willen we door naar Mumbai of Goa, net wat beter uitkomt.
Ik heb een nachttrein gevonden vanaf delhi naar mumbai. Deze trein vertrekt om 1630.
Is het mogelijk op 1 dag van delhi naar agra, taj mahal bekijken en weer terug te zijn in delhi voor 1630. Ik begreep dat de trein naar agra vroeg aankomt maar de terugreis kan ik niet echt ergens vinden.
Ik denk wel dat het beter is de volgende dag terug te reizen naar delhi, anders word het zo'n gehaast. Kan alleen de treintijden niet echt duidelijk vinden.
Sowieso is het boeken allemaal wel een beetje een gedoe vind ik. ik hoor dat het verstandig is om dat van tevoren te bespreken, omdat de treinen vaak erg vol zitten. ik snap alleen echt niet zo goed hoe allemaal. Krijg veel errors op internetpagina's enzo. Zijn hier nog ideeen of tips over. Ik boek het liefst gewoon als we daar zijn, zit je er niet zo aan vast. Maarja wat moet dat moet

Alvast bedankt!
Groet Marloes