Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

Of ga nog eens naar Mongolië
leuk idee maar past niet in de catagorie betaalbaar en relaxen op een strand met snorkelen is daar ook lastig ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Over betaalbaar gesproken: ben erachter gekomen dat je vanuit Brussel vrij goedkoop naar Noord Costa Rica kunt vliegen (JetAir ofzo). Zit je zo in het goedkope Nicaragua.
bolletjeom
Reisexpert

oeh, goed idee!!! ga vanavond eens kijken.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:oeh, goed idee!!! ga vanavond eens kijken.
Enkeltjes v.a. 180 Euro
http://www.jetairfly.com/bestemmingen/c ... a-info/nl/

Maar wel goed puzzelen hoor. De meeste enkeltjes zijn gewoon 500 ofzo.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:
Of ga nog eens naar Mongolië
leuk idee maar past niet in de catagorie betaalbaar en relaxen op een strand met snorkelen is daar ook lastig ;)
Sinai?

Ik vind Islamitische landen wel leuk... Zou het niet erg vinden om nog een derde keer naar Syrie te gaan.

Indonesie blijft ook trekken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

haha, ze zijn slim. 1 terugvlucht datum voor die prijs. de rest tussen de 300 en 550 euro. Maar wel een mooie locatie om op te vliegen. ik ga eens verder kijken, wie weet zit er toch wat tussen.

sinai is een optie, sowieso egypte nog eens is een optie,....maar even niet voor dit jaar. Ben woestijn en hopen oude stenen-moe
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:haha, ze zijn slim. 1 terugvlucht datum voor die prijs. de rest tussen de 300 en 550 euro. Maar wel een mooie locatie om op te vliegen. ik ga eens verder kijken, wie weet zit er toch wat tussen.

sinai is een optie, sowieso egypte nog eens is een optie,....maar even niet voor dit jaar. Ben woestijn en hopen oude stenen-moe
Klopt :-). Maar als je er een enkeltje bij scoort voor 300 Euro, zit je toch mooi binnen de 500 Euro. Plus: je zou er ook een enkeltje bij kunnen scoren bij andere maatschappij en dan die goedkope van 180 kopen. I.i.g. iets dat ik uit ga zoeken als ik ooit die kant op ga.

Re deel 2: Eens! Ik wil volgende keer groen om me heen, en geluid van vogeltjes i.p.v. kattegejank tijdens gebedstijd enzo :% .
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb juist zin in een vakantie naar Engeland (bijna een jaar niet meer geweest) en een duikvakantie in warm water (anderhalf jaar niet meer gedaan). Maarja, duiken in het buitenland moet wachten tot de zomer, en Engeland moet nog langer wachten....
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Goeie tip voor Costa Rica om op Liberia te vliegen. Heb ik nooit op gezocht. Altijd op San Jose ... en dan nog de verkeerde uitgekozen ... *_*

Vrouwlief heeft trouwens in Zanzibar haar Advanced gehaald en gaat nu via haar werk een gratis EHBO cursus volgen. Heeft ze naar 't schijnt nodig voor haar Rescue. Die wil ze dan volgende zomer halen. En dochterlief heeft ondanks haar Junior Open Water toch tot 18m mogen duiken. Tegen volgende reis is ze 15 en wil ze ook meteen voor haar Advanced gaan. En ik ... ach ... ik wil gewoon beter leren fotograferen onder water. Wel wat moeilijk als je steeds de dive-master moet volgen. Iemand tips?

Die goedkope vluchten maken trouwens nog geen goedkope reis. 550€ voor Dar es Salaam vond ik wel leuk, maar als je 40 dollar betaald om te slapen, dan gaat je budget zo de hoogte in.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

kohraya schreef:En ik ... ach ... ik wil gewoon beter leren fotograferen onder water. Wel wat moeilijk als je steeds de dive-master moet volgen. Iemand tips?.
Stel je vraag ff wat specifieker in een apart topic... Moet nu nog ff werken, maar als jij je voorwaarden geeft wil ik er straks wel ff over nadenken :Y
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

De Nederlandse Mededingsautoriteit (NMa) heeft invallen gedaan bij touroperators TUI Nederland, Thomas Cook en Oad in het kader van een onderzoek naar verboden prijsafspraken in de reisbranche. Als de touroperators inderdaad prijsafspraken hebben gemaakt, kan het zijn dat reizigers zijn gedupeerd, zegt de Consumentenbond.
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Hallo luitjes,

Geen idee of ik hier iemand blij mee maak, maar toch: tot en met 27 februari zijn alle Lonely Planets bij 'de ontdekking' (reisboekenwinkel) in Amersfoort te verkrijgen met 25% kassakorting :D

Drie keer raden waar ik morgen even ga snuffelen...... ^O^
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb m'n tentamen gehaald!!!!

OK, mss niet interessant voor jullie, maar ik = blij.
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Tentamens halen is altijd de moeite waard om te posten!!

Gefeliciteerd!!! Wat goed!! Alle moeite loont ;-)

Ik moet zaterdag.....
bolletjeom
Reisexpert

goeie tip van de ontdekking. fiets er morgen even langs!
@jenny, gefeliciteerd!!!

heb net een plan gebrouwen voor Wenen en Boedapest. nu nog even wachten tot M. vrij heeft gekregen van haar werk en dan kunnen we boeken *O*
gaan de twee mutsen witte paarden kijken ^O^
Plaats reactie