Backpackers get to know each other?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Bij deze de oproep voor nog meer mensen!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Leuk stukje Erik! Ik vroeg me alleen af, of je er op de homepage ook iets van een "kop" aan kunt geven. De tekst staat nu onder "nieuws". De echte kop van je bericht komt pas tevoorschijn als je verder gaat lezen.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

goed punt!! stond al een tijd op de dingen te doen lijst maar waren we weer even vergeten.
Thanx for reminding us
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Hey mensen, ik ben van de partij hoor! Lijkt me echt gezellig! Heb net nieuwe reisplannen gemaakt, dus is goed zo in de stemming te komen! Ik ga wel met mijn australiëvlaggetje wapperen om herkent te worden :)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Rowanne

Bericht door Rowanne »

Super idee! Ik ben redelijk(spreek uit als: zo goed als) onbekend hier, dus denk dat het voor mij minder leuk is aangezien jullie elkaar al echt goed kennen, maar wel een heel gaaf idee!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hoi Rowanne,
Ik ken ook niemand hoor. Heb hooguit wat meer berichten op het forum gezet dan jij, maar moet ook maar zien of ik mensen herken in die kroeg :-). Dus als het je leuk lijkt: gewoon komen!
Groet Erik
bolletjeom
Reisexpert

Kom gewoon Rowanne!!

Ik trek mijn ATG t-shirt aan zodat ik te herkennen ben. ik ken eigenlijk ook alleen maar Erik E.
Erik B, Nienke, Ron etc. heb ik allemaal nog nooit eerder gezien. En zij elkaar ook niet.
Dus kom geurst als je het leuk vind om over reizen te kletsen met andere gekken :)
Rowanne

Bericht door Rowanne »

hahaha, nou oke, ik denk wel dat ik dan gezellig langs kom, moet alleen even uitzoeken waar het zit want ben niet echt bekend in utrecht (woon pas sinds 2 maanden weer in nederland haha) en kijken of ik iemand mee kan sleuren, want anders kom ik ook zo lonely in mn eentje daar.
loesopreis
Wereldreiziger

Bericht door loesopreis »

Wat een grandioos goed idee!! Alleen zie ik het helaas nu pas en heb ik al andere afspraken. Ben de laatste tijd te weinig forum-actief, druk druk druk zo in het Nederlandse leventje :wink: .

Als er een vervolg komt dan ga ik er zeker bij zijn, want niets zo leuk als met medereizenden ervaringen uitwisselen. Vooral ook hen waarvan ik elke stap in het buitenland heb gevolgd (zoals Rudi en Erik B :) ) maar die ik nog nooit in levende lijven heb ontmoet.

Dusse, veel plezier aan alleen die naar Utrecht gaan, en hopenlijk tot een andere keer dan!

Groetjes van Loes
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hoe kan dat nou dat je het nu pas ziet. Ik heb je er "gisteren al" op attent gemaakt op je weblog :-). Maar goed, jammer dat je er niet bij bent!
bolletjeom
Reisexpert

Rowanne, google-map even op St janskerkhof.
Heel makkelijk te lopen vanaf Utrecht Centraal.

De meeste komen alleen so don't Worry :)
Erik E en ik zijn er express en ietsiepietsie eerder om jullie op te vangen :wink:
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik kom precies op tijd :-). Mijn trein komt 14.49 aan op Utrecht CS, en het kan nooit meer dan 5-10 minuten lopen zijn volgens mij. Heb net effe kaartje geprint via http://www.kaart.nl/Default.aspx, en postcode 3512BM.
susanne

Bericht door susanne »

leuk idee zeg!
ik zou best willen komen, ik vertrek 2 april naar Canada en dat wordt mijn eerste grote reis. Misschien dat er mensen komen die tips oid hebben?
bolletjeom
Reisexpert

Ik ken Canada niet maar heb wel veel reistips hoor! Kom gewoon gezellig Susanne!
susanne

Bericht door susanne »

oke, ik ben er! gezellig!
Plaats reactie