Gelukkig door vakantie
Gelukkig door vakantie
Wat denken jullie, maakt vakantie je nou echt gelukkig, of niet? Ik vind het wel interessant om er eens over te denken. Ik kijk altijd weer uit naar de vakantie en ga echt het liefste op vakantie. Hier vond ik een artikel dat zegt dat werk gelukkig maakt en dat vakantie leuk is. Ik weet niet zo goed of werk nou echt gelukkig maakt, als ik mensen terug zie komen van werk ziet het er eerder uit dat werken ze gestresst maakt. Op deze vakantie-blog beweert een psycholoog juist wel dat vakantie gelukkig maakt. Ik moet zeggen ik ben het eerder met hem eens dan het andere bericht. Wat vinden jullie? Maakt vakantie je nou echt gelukkig?
Laatst gewijzigd door Erik op 14 jan 2011 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links verwijderd - Spam
Reden: Links verwijderd - Spam
Re: Gelukkig door vakantie
Ik mag hopen van niet, als je afhankelijk bent van vakanties om gelukkig te zijn zit je met een constructief probleem. Vakantie maakt je vaak wel tijdelijk gelukkiger voelen 

een wat langer orgasme dan normaalDexter schreef:Ik mag hopen van niet, als je afhankelijk bent van vakanties om gelukkig te zijn zit je met een constructief probleem. Vakantie maakt je vaak wel tijdelijk gelukkiger voelen

- bolletjeom
- Reisexpert
ik word van vakantie altijd heel erg blij.
Geluk is toch wel iets dat uit laagjes van heel veel andere dingen bestaat.
Geluk is toch wel iets dat uit laagjes van heel veel andere dingen bestaat.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Een hele tijd terug heb ik een nieuws berichtje geplaats over een onderzoek waaruit bleek dat op vakantie gaan gelukkiger maakt dan op vakantie zijn. Kan bericht helaas niet meer vinden,
Maar vond het wel een leuk onderzoek, mensen worden gelukkig van de voorpret en het idee binnen enkele weken op vakantie te gaan. Maar het op vakantie gaan zelf, jankende kinderen in de auto laden, tent opzetten etc gaf juist weer zoveel stress dat het geluks cijfer omlaag ging. Ook terugkomen van vakantie ging het gelukcijfer weer omlaag.
Maar vond het wel een leuk onderzoek, mensen worden gelukkig van de voorpret en het idee binnen enkele weken op vakantie te gaan. Maar het op vakantie gaan zelf, jankende kinderen in de auto laden, tent opzetten etc gaf juist weer zoveel stress dat het geluks cijfer omlaag ging. Ook terugkomen van vakantie ging het gelukcijfer weer omlaag.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY