Wat is een typisch Nieuw Zeeland icoon?
Wat is een typisch Nieuw Zeeland icoon?
Ik wil een Nieuw Zeeland thema maken voor de weblogs, maar kan geen geschikt icoon of afbeelding vinden om te gebruiken. Kunnen jullie jouw beeld (liefst in afbeeldingen) eens hier plaatsen? Als het niet je eigen foto is even linken ip.v. uploaden 

-
- Reiziger
Re: Wat is een typisch Nieuw Zeeland icoon?
Hi Erik,
Een typisch NZ icoon moet niet al te moeilijk zijn toch? De zilveren varen van de All Blacks, een geel verkeersbord met de kiwi erop, een stuk kiwifruit, een foto van een Maori onder de moko's (gezichtstattoo's) of gewoon een foto van een van de geweldige landschappen die NZ zo rijk is...
Ik zal vanavond even door mijn collectie foto's gaan en kijken of ik misschien iets bruikbaars voor je heb...
Groeten Karin
Een typisch NZ icoon moet niet al te moeilijk zijn toch? De zilveren varen van de All Blacks, een geel verkeersbord met de kiwi erop, een stuk kiwifruit, een foto van een Maori onder de moko's (gezichtstattoo's) of gewoon een foto van een van de geweldige landschappen die NZ zo rijk is...
Ik zal vanavond even door mijn collectie foto's gaan en kijken of ik misschien iets bruikbaars voor je heb...
Groeten Karin
ooh graag ! Nu je ze zo noemt zie ik ze ook zo weer voor me. Maar ik heb zelf geen digitale foto's van Nieuw Zeeland dus als je wat hebt dat ik mag gebruiken, erg graag!
Het embleem van de All Blacks?
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb heel veel NZ foto's, maar die staan (nog) niet allemaal online. Als je iets nodig hebt, roep maar!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
- bolletjeom
- Reisexpert
het embleem mag je waarschijnlijk niet gebruiken.
Is de foto bij de reisinfo niet geschikt? De cowboy met zijn schapen?
Ik heb ook nog een heel mooi ontkrullend varenblad en verschillende maori dingen.
Kijk anders op mijn website bij de fotos van nz. als je daar wat ussen vind zitten kan ik die toe sturen.
Bijv die van die hele dikke boom als border aan een zijkant...
Is de foto bij de reisinfo niet geschikt? De cowboy met zijn schapen?
Ik heb ook nog een heel mooi ontkrullend varenblad en verschillende maori dingen.
Kijk anders op mijn website bij de fotos van nz. als je daar wat ussen vind zitten kan ik die toe sturen.
Bijv die van die hele dikke boom als border aan een zijkant...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik wilde inderdaad ook zo'n varenblad zeggen, dat associeer ik ook heel erg met Nieuw Zeeland!
Leuk dat er een NZ thema komt zeg!

Leuk dat er een NZ thema komt zeg!

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Op de een of andere manier is het eerste waar ik bij Nieuw Zeeland aan denk toch schapen:

(de film met de meest briljante tagline ooit: The Violence of the Lambs...

(de film met de meest briljante tagline ooit: The Violence of the Lambs...
Doe alles om je over te halen dat zie je wel!Marije schreef:Ik wilde inderdaad ook zo'n varenblad zeggen, dat associeer ik ook heel erg met Nieuw Zeeland!
Leuk dat er een NZ thema komt zeg!![]()

-
- Reiziger
Hi Erik,
Ben gisterenavond vergeten voor je te kijken...sorry! Heb hierbij wel alvast 2 foto's voor je die je eventueel kunt gebruiken. Mt. Ruapehu, dé berg van het noord eiland, en Mt. Cook, dé berg van het zuid eiland
Zal proberen te onthouden vanavond nog eens voor je te kijken...
Succes!
Groeten Karin
Ben gisterenavond vergeten voor je te kijken...sorry! Heb hierbij wel alvast 2 foto's voor je die je eventueel kunt gebruiken. Mt. Ruapehu, dé berg van het noord eiland, en Mt. Cook, dé berg van het zuid eiland

Succes!
Groeten Karin
- Bijlagen
-
- Mt Cook.jpg (74.2 KiB) 1828 keer bekeken
-
- Mt Ruapehu.jpg (51 KiB) 1828 keer bekeken
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
mm waarom heb ik dit gisteren niet gelezen!!
gisteren namelijk net wat foto's uitgeprint om een fotolijst mee te vullen en kwam toen een mooie tegen van een bord met een kiwi er op zal zo wel even zoeken.
gisteren namelijk net wat foto's uitgeprint om een fotolijst mee te vullen en kwam toen een mooie tegen van een bord met een kiwi er op zal zo wel even zoeken.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
gevonden
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
- Kims
- Reisexpert
Coole foto van het Kiwi bord!!!
Misschien is dit iets?
Misschien is dit iets?

- Bijlagen
-
- Fern.JPG (80.83 KiB) 1819 keer bekeken
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- Kims
- Reisexpert
of deze?
- Bijlagen
-
- Mt. Cook.jpg (34.07 KiB) 1818 keer bekeken
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
@kim en @karin zouden jullie de foto's (zo groot mogelijk) willen mailen naar webmaster@aroundtheglobe.nl . Deze zijn namelijk het meest geschikt om te gebruiken voor het weblog!
En ron zou jij die van jou met die kiwi ook willen mailen? Dan ga ik daar de achtergrond van maken!
Dank jullie wel!
En ron zou jij die van jou met die kiwi ook willen mailen? Dan ga ik daar de achtergrond van maken!
Dank jullie wel!