Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
zaratoestra
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door zaratoestra »

goh, ik verveel me mateloos... waarom lijkt het alsof de wereld hier is gestopt met draaien
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb tijd te kort!!
wil jij namens mij bij een vriendin van mij helpen met verhuizen? dan ga ik mijn site bijwerken, het huis schoonmaken, rekeningen betalen en mijn haar verven...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

haha rudi,

ik moet eigenlijk ook nog een to do lijstje: afwassen,stofzuigen,benen scheren,haar wassen (tegen 15.15u) en dan wat familiale verplichtingen...
eigenlijk geen reden tot vervelen...het fenomeen waar ik aan lijd heet eigenlijk LUI zijn maar toch verveel ik mij omdat ik geen zin heb om iets nuttig te doen en ook geen fut /energie om iets leuk te doen...
daarom dat ik maar een beetje kom lullen hier op ATG :-)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Iedereen een goed en gezellig uiteinde van het vorig jaar gehad? Ik heb voor twaalven nog even liggen slapen, maar gelukkig op tijd wakker ;) In de straat hier werd er erg mooi vuurwerk afgeschoten :D
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Gelukkig nieuwjaar!.

Hier geen vervelen hoor, beetje bank hangen en filmpje kijken.. relaxt
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mijn nieuwjaar was vreselijk.... De jaarwisseling zelf was wel grappig, met feestmutsen en fluitjes. Eenmaal terug in het hotel brak het echte feest buiten los: mensen die dronken veel te hard door de straat scheurden, en als klap op de vuurpijl (was het maar een vuurpijl...) kogels begonnen af te schieten. De ramen trilden ervan.

Sowieso werd ik de laatste dagen in Libanon een beetje kriegel van alle soldaten en kogel en mortiergaten in gebouwen. Ik heb wel eerder beschoten gebouwen gezien (in Servie, en op de grens van Kroatie met Bosnie) maar nooit zo erg en zo veel als nu. Dit was meer dan ik aankon.

Nu zit ik in Riga, en mijn laptop ligt in Beirut. Dom. Dan heb je 3 back-ups van je vakantiefoto's, maar dan crasht de externe hardeschijf en zit er nog een SD kaart met foto's in de laptop :'( Net naar Beirut gebeld, de laptop is gevinden, nu alleen nog maar zorgen dat deze op de een of andere manier in NL komt.... Maar hij is gevonden! *O*

O ja, mijn knieern zijn blauw omdat ik net een slag heb gehad in het vliegtuig van een &$^#*(@ passagier voor me.

Een goed begin van het jaar, laat het please geen voorbode zijn voor de rest!!!!!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

@jenny, balen!
en dan nu verplicht 10 dingen bedenken waar je dankbaar om bent of blij van word en dan komt het allemaal weer goed!!
( een collega van mij is aan het studeren voor lifecoach (?) en laat zijn technieken op mij los in de trein. Blijkbaar kan je jezelf ook gelukkig denken....)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

in theorie heb je gelijk....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

laat me je dan helpen ;)

1 gelukkig heb je ATG nog om therapeutisch van je af te praten
2 je hebt libanon achter je gelaten dus het kan nu alleen nog maar beter worden
3 je hebt de gezondheid en de financien om te reizen
4 je hebt weekend/ vakantie
5 je hebt een baan om volgende week naar terug te keren (denk aan mensen die dat niet hebben...niet aan de wachtende ettertjes)
6 je hebt niet verplicht oliebollen hoeven eten

de laatste 4 mag je zelf invullen
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik wens iedereen ook een ontzettend gelukkig, gezond en avontuurlijk 2011!

Over 3 nachtjes vertrek ik dan eindelijk naar NZ en ik ben bloednerveus, hihi! Ik wil nog even zeggen: heel erg bedankt, iedereen hier op het forum! Ik heb hier zó ontzettend veel tips gekregen en super goeie antwoorden op mijn eindeloze vragenvuur! Iedereen is zo behulpzaam en enthousiast! Dus ontzettend bedankt! Ik ben nog niet weg en als ik weg ben kom ik natuurlijk nog terug hier, maar ik wilde het gewoon alvast even zeggen.

*O*
bolletjeom
Reisexpert

hééél veel plezier!! en kom gerust ook tussentijds eens laten weten hoe je het daar hebt!

succes met slapen de komende nachten! ;)
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey allemaal het beste voor 2011, hier rustig verlopen maar wel gezellig. gisteren een lichte kater door dat ik te weinig had geslapen. en op oudjaarsdag al mijn eerste reis voor 2011 geboekt.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Jenny schreef:Mijn nieuwjaar was vreselijk.... De jaarwisseling zelf was wel grappig, met feestmutsen en fluitjes. Eenmaal terug in het hotel brak het echte feest buiten los: mensen die dronken veel te hard door de straat scheurden, en als klap op de vuurpijl (was het maar een vuurpijl...) kogels begonnen af te schieten. De ramen trilden ervan.

Sowieso werd ik de laatste dagen in Libanon een beetje kriegel van alle soldaten en kogel en mortiergaten in gebouwen. Ik heb wel eerder beschoten gebouwen gezien (in Servie, en op de grens van Kroatie met Bosnie) maar nooit zo erg en zo veel als nu. Dit was meer dan ik aankon.

Nu zit ik in Riga, en mijn laptop ligt in Beirut. Dom. Dan heb je 3 back-ups van je vakantiefoto's, maar dan crasht de externe hardeschijf en zit er nog een SD kaart met foto's in de laptop :'( Net naar Beirut gebeld, de laptop is gevinden, nu alleen nog maar zorgen dat deze op de een of andere manier in NL komt.... Maar hij is gevonden! *O*

O ja, mijn knieern zijn blauw omdat ik net een slag heb gehad in het vliegtuig van een &$^#*(@ passagier voor me.

Een goed begin van het jaar, laat het please geen voorbode zijn voor de rest!!!!!
Weet je wat ook erg is? Als er op je oud- en nieuwfeestje 8 krijsende koters rondhangen! En ik maar denken dat die om een uur of 22 wel naar boven geschopt zouden worden.... Nee dus! Hele avond dat gejengel, TV niet aan, geen muziek, en wat ouders die schaapachtig op de bank mijn uitzicht zaten te vervuilen :% . Ok.....had het een beetje kunnen voorzien, maar volgend jaar toch maar leuk feestje zonder kinderen, met muziek en borrel zoeken :-)
bolletjeom
Reisexpert

mijn feestje was ook niet tof. met broer bij 2 van zijn vrienden. waarvan er 1 sinds een week officieel overspannen is en dus op oudjaarsavond 3 keer een paniek aanval/hyperventilatie aanval kreeg.
We hebben ons dus meer zorgen zitten maken om hem dan dat er een feest stemming was.
Maar goed. Het kan alleen maar beter worden hoop ik dan maar.

@ el nino, Kinderen ten alle tijden proberen te vermijden! mijn advies!

en wat ga ik zo doen....op kraamvisite ...haha. spruit ligt nog in het ziekenhuis dus ik ben vrij zeker dat ik "het" niet hoef vast te houden. ik ben enorm blij voor de ouders want die zien nu een jarenlange wens eindelijk in vervulling gaan maar zelf heb ik echt niets met baby's
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

@ el nino, Kinderen ten alle tijden proberen te vermijden! mijn advies!
Had dat ff 2 dagen eerder gezegd :P .

Beste wensen aan iedereen trouwens!
Plaats reactie