Backpackers get to know each other?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Marco
Reiziger

Bericht door Marco »

is het misschien een idee om eerst een groepje mensen te verzamelen wie het leuk vinden om te ontmoeten en later een datum en plaats te bepalen? Zelf ga ik bijvoorbeeld nu ook niet alleen al omdat het in Amsterdam is :)

Het ontmoeten zelf lijkt me wel erg leuk in ieder geval.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ach, we dachten....zonder datum komt helemaal niemand over de brug
daarbij komt dat ik over 2 weken weer vertrek dus vandaar 8)

amsterdam is gewoon op de wilde gok gekozen omdat Erik uit het hoge noordholland moet komen en ik uit amersfoort dus dat werd het midden

tja, wie met het idee komt heeft zo wat voordeeltjes :-)

Maar eind dit jaar zal er ook wel weer een BNN backpackersdag zijn en dat is ook altijd een gezellige bedoening EN in utrecht...veel centraler

of is dat ook geen goede locatie?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

komt mij beter uit!!!
scheelt goed een uur trein zitten :D aangezien ik uit het hoge drenthe moet komen, maar ik ben vrij dus van de partij als het doorgaat.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Ik kan helaas niet de 15e, geef dan zelf een feestje :D Maar ik vind het wel een erg leuk idee om een keer iets af te spreken, en wat mij betreft is A'dam ideaal! We kunnen bijvoorbeeld voor de grap een backpacker kroeg opzoeken?
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Lijkt me ook erg gezellig! Plaats maakt me echt niets uit. 15e zou ik wel kunnen, andere datum is ook prima. Ik hou het hier in de gaten.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hallo mensen,
Eigenlijk dacht ik op een gegeven moment: dit wordt niks want te weinig animo. Maar nu toch veel reacties! Ik zal vanavond ofzo even door de reacties heengaan, en dan wat voorstellen. Eerste reactie: misschien moeten we het maar gewoon door laten gaan as zaterdag......
Groet Erik
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Stand van zaken:
Wie kunnen wel:
- Erik
- Rudi en Jeroen
- Ron (Ron, vanuit Drente maakt Utrecht of Adam geen reet uit volgens mij :-)
- Nienke

Wie kunnen niet:
- Marijn, Gerrit, Jos.

Wie zijn op reis:
- Jenny en Tessa

Wie vindt Adam te ver: Marco.....weet niet waar je woont, maar Adam of Utrecht zal niet zoveel uitmaken. Het zal echt niet ineens Maastricht, Middelburg of Groningen worden :-).

Wat doen we? Roept u maar. Een week later ofzo schiet niet echt op want dan zijn Rudi en Jeroen er weer niet bij, en de reizigsters zijn dan niet ineens terug. Ik zou zeggen: nog een paar man erbij en laten we het dan maar door laten gaan? He, Erik site-eigenaar, Sjaak/Martin/moderator: waarom reageren jullie eigenlijk niet :-)?
bolletjeom
Reisexpert

Ander Erik kan niet. die heb een furjaardag 8)
enneh Sjaak (is ie moderator??) komt hier niet zo vaak dacht ik.

Maar goed. ik kan nog steeds de 15de
was het de bedoeling om 's avonds af te spreken of overdag?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Als het overdag is ben ik ook van de partij. Dat zou ik wel erg leuk vinden aangezien ik anders de eerste echte Around the Globe bijeenkomst zou moeten missen :)

Amsterdam is op zich geen probleem, dat tracject ken ik ondertussen wel :P

We kunnen er eventueel ook een nieuwsitem over schrijven om zo de mensen die de oproep gemist hebben toch nog te informeren.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Mijn idee (maar ja, wie ben ik :-) was 's avonds en dan evt pitten in een dorm om geheel in stijl te blijven. Flying Pig leek me wel wat:
http://www.flyingpig.nl/hostels/flyingpigpalace.shtml

Our Flying Pig Uptown Hostel is located right in the middle of Amsterdam, next to the Leidseplein, a square famous for its high variety in clubs and pubs that offer a choice from Jazz to Hip-hop to House. Our youth hostel is located in a typical old-Amsterdam mansion, overlooking the Vondelpark. The Flying Pig Uptown Hostel is known for its great mix between a relaxed, funky atmosphere and the real Amsterdam party vibes.

Maar nu lees ik ineens dit:
DON’T MISS IT!
The Flying Pig Uptown is celebrating St Patricksday!
When? Saturday march 15 start at 12.30
Where? Flying Pig Uptown Bar
Why? Tur be Irish fur da day!!!

DUS dit hostel zit as zaterdag stampvol met knetterdronken Ieren! Op zich vind ik Ieren leuk, maar dit was niet helemaal wat in in gedachten had :-). WAT ZULLEN WE DOEN? ROEPT U MAAR.........
bolletjeom
Reisexpert

geeeeeen ieren!!! :twisted:

zit er niet een hostel in Utrecht?
Of is dat te ver weg voor de noordhollandse Erik
enneh...ben je als bergje nederlanders eigenlijk wel welkom in een hostel als je er geen gast bent????

iemand een locatie in amsterdam? ben er niet zo bekend en volgens mij is het overal druk in amsterdam op een zaterdag?
of heeft Joho nog een cafe?
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

erik een reet maakt het zerks niet uit, maar qua afstand nog wel wat!!!
ongv. 45km en dat is met de trein toch snel 20min maar dat overleef ik wel :)
ik ga s avonds wel weer naar huis toe aangezien ik de zondags weer om 9u moet werken.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Haha. Vind ik wel karakter hoor Ron, gewoon effe voor een middag + avond op en neer :-). Rudi, volgens mij had Jenny het in een reactie (zie 1e pagina) over een backpackershostel in Utrecht/bunnik dat niet centraal ligt. Als dat het het einige is dat Utrecht te bieden heeft, lijkt me dat niks. Het maakt mij niet zoveel uit allemaal hoor. Ik vind einde middag ergens in Utrecht wat borrelen, misschien effe happie eten in een eetcafe ook best. De intercity vanuit Alkmaar rijdt helemaal door via Adam, naar Utrecht, en uiteindelijk stopt hij ergens in Nijmegen volgens mij :-).
bolletjeom
Reisexpert

kheb hostel gecheckt en ik had het mis. Was ervan overtuigd dat het in het centrum was.
ik ga even snel nadenken over Utrecht want dat lijkt me voor meer mensen centraler en minder druk dan Amsterdam
Was er 3 weken geleden en ben in 10 tenten binnen gelopen om koffie te drinken en alles was vol.
bolletjeom
Reisexpert

Op Janskerkhof zit Cafe Hofman

http://www.hofman-cafe.nl

of stadskasteel Oudaen ( zit naast een ierse pub :lol: )

http://www.oudaen.nl/
Plaats reactie