Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Yvonnetje »

Kreeg een onverwacht kerst'pakket' van m'n baas. Geloof overigens dat alleen de foreign teachers het kregen...
Een envelop met een leuk geldbedrag!
Komt mooi uit voor over 3 weken als ik een maand vakantie heb en ga rondreizen door China. :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Ik krijg een VVV bon met wat erbij, dat is wat alle vakantiekrachten ook krijgen..

En mn baas heeft een collega en mij aangezet tot een hardloopcursus omdat hij een hardloopwedstrijd sponsort, en nu krijgen we als extraatje op maat gemaakte hardloopschoenen. :D Leuk kerstkadootje dus!
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Misschien wordtie alsonog gedraaid Oss! Op 3fm kun je nakijken wanneer welke plaat wordt gedraaid tijdens de Serious Request top 2000. Ik moet geloof ik disndag om 2 uur 's nachts mijn bed uit voor mijn plaat, yikes :-)
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

Hier hebben we als kerstpakket allemaal 5 VVV bonnen van 25,- euro gekregnen. Die kan ik mooi bij Bever sport inleveren als ik voor een nieuwe softshell moet gaan kijken.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

hmm, iets typisch Nederlands precies die eindejaarspakketen.
Dat ze dat maar eens vlug invoeren in belgie ook
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

LovesStedentrips schreef:Misschien wordtie alsonog gedraaid Oss! Op 3fm kun je nakijken wanneer welke plaat wordt gedraaid tijdens de Serious Request top 2000. Ik moet geloof ik disndag om 2 uur 's nachts mijn bed uit voor mijn plaat, yikes :-)
Ik had al gekeken, maar hij staat vreemd genoeg niet eens in de lijst. Nu wil ik zeker m'n geld terug :( :(
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Ahem... dat geld is voor kinderen zonder papa en mama... maar verder wil ik je natuurlijk geen Kerstgevoel opdringen ;-)
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ach, het is net Home Alone: Lost in Africa })
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zodekanonnen!! net was het hier toch een explosie van herrie.
Alsof honderden potten en flessen van grote hoogte naar beneden donderden!

nou, dat was ook zo. Vraag me niet hoe of waarom maar compleet spontaan kwam er in de keuken een hele plank naar benenden ( we waren niet eens in de buurt).
En wat stond er op die plank? flessen azijn, olie etc. En die zijn allemaal aan gruzelementen gevallen. Met name de ketjap zat door de hele keuken, op de muren en deuren etc.
Dus, nu een uur later is de keuken van top tot teen schoon en zijn de muren weer gewit :Y
Beetje jammer alleen dat het er op lijkt dat de ketjap gewoon door de verf weer naar voren komt :{
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

aj dat is niet mooi hoop voor je dat het na nog een x witten goed is dan.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik ben ziehiek.
na de flinke verkoudheid is alles mijn longen ingezakt waar het nu muurvast zit. ik hoest me een ongeluk maar er komt niets los :N
ik wil graag wat meer zuurstof!!
afijn, lig onder mijn dekbedje werk te doen maar mag nu dus ook wel wat hier rondhangen. zo even naar de huisarts om mijn vertrouwde paardenmiddeltje los te peuteren.

hoe was jullie kerst??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Zo blij dat kerst eindelijk achter de rug is..ik haat die periode. Nu nog even oudejaar afwerken en dan kunnen we gelijk weer normaal doen.
Ik heb net ook een fikse verkoudheid en oorpijn achter de rug maar nu terug weer beter.Nog 3 dagen werken en dan ben ik officieel werkloos. Woensdag mag ik gelukkig op sollicitatiegesprek om volgende maandag te beginnen. Fulltime contract voor 3 maand.
Allemaal duimen voor mij he.
Groetjes Ellen
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Even een snelle vraag van mij. Ik schiet opeens in de stress....5/6 januari heb ik een nachtelijke stopover van 10 uur in Dubai en ik las opeens iets over een visum...... heb ik dat nodig??? Ik ga Dubai niet in, ik krijg een hotel van Emirates en volgens mij is dat op het vliegveld. Ik heb al even gegoogled, maar kan het (nog) niet vinden, hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik 't even snel in 't Café vraag!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Voor Dubai heb je sowieso geen visum nodig, dus ook al zou je voor dat hotel door de douane moeten, dan nog zal dat geen probleem zijn.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Als je het land in zou gaan kon je een visum-on-arrivel krijgen.. Geen zorgen dus.

Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan kerst. Maar dit jaar eindelijk eens iets beter voor 2e kersdag zijn we 's avonds met de jonge schoonfamilie naar "we love the 90s" in eindhoven geweest. (kunnen de oudere niet zeuren dat we niet iets met de familie doen :P ).. Was erg gaaf, echt 3 meter van 2 unlimited gestaan, we kregen zelfs nog een speciale foto pose *O*
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie