Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Weet iemand misschien nog een redelijk betaalbaar hotel/hostel in San Francisco.
Prijs p.p.p.n. ongeveer 25/30 euro. Goedkoper is ook altijd goed natuurlijk!
Alvast bedankt
John Steinbeck once wrote: "It seems to me that if you or I must choose between two courses of thought or action, we should remember our dying and try so to live that our death brings no pleasure on the world."
Naast hostelworld heb je ook www.hostelbookers.com en verder kun je ook kijken op bijvoorbeeld www.wotif.com, die laten naast hostels ook motels, hotels etc. zien.
Hallo,
Hotel des arts is ong €50 voor een 2p kamer, ligt tegenover de poort van Chinatown. Echt super! Green turtoise is een leuk hostel.
Veel plezier in San Fran!
Heb afgelopen jaar bij USA Hostels geslapen in San Francisco, je betaalde volgens mij iets van 30 dollar per nacht maar het hostel ligt supercentraal. Het nadeel is echter dat het parkeren van je auto daardoor een stuk duurder is, 15 dollar per nacht. Ik weet niet of je met de auto reist maar alles in SAn Francisco is op loopafstand. Als je tenminste van wandelen houdt. Heerlijk is t ook om een fiets te huren en zo de stad rond te toeren. Als de steile heuveltjes niet teveel voor je zijn! Have fun
Voor een DJ gig (Bootie San Francisco) gaan wij halverwege november een weekendje naar San Francisco.
Helaas voor ons (nog steeds) geen Tiësto tarieven
Dus om onze kosten (want ja zo weinig levert het op) laag te houden proberen we zo goedkoop mogelijk te overnachten.
De organisatie wees ons op http://www.adelaidehostel.com, maar we waren benieuwd of er nog andere goede alternatieven zijn.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
hey,
Toevallig verblijf ik op dit moment in het Aderlaide hostel. Het is een goed hostel, goed ontbijt en zon 30 dollar per nacht. elke avond kun je avondeten krijgen voor 6 extra dollar. Een veel beter hostel dan het HI hostel waar ik ook verbleef. Al had ik de keuze zou ik zeker couchsurfing uitproberen al is het niet te lang. Het is dat ik niet op tijd een adresje kon vinden anders had ik dat zeker gedaan.
verder zijn er nog een aantal andere hostels met ongeveer dezelfde prijs.
Gr Lars
Ik verblijf nu in het Aderlaide hostel. Het is een goed hostel, goed ontbijt en als je wilt een avondmaal voor 6 dollar.
zeker beter dan een HI hostel, alle hostels zijn zo rond de 30 dollar per nacht. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan couchsurfen. Het is dat ik niet op tijd een adresje kon vinden anders had ik dat zeker gedaan.