Stage gezocht in Midden of Zuid Amerika

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
rowandw

Stage gezocht in Midden of Zuid Amerika

Bericht door rowandw »

Hallo iedereen,

Ik moet in Februari komend jaar stage lopen en ik had zelf eerst Argentinië in mijn hoofd. Toen ik verder zat te kijken viel mijn oog vrijwel meteen op Costa Rica. Nu ben ik nog nooit in Midden en Zuid-Amerika geweest, dus hoopte ik of jullie me in ieder geval konden vertellen welk land aan te raden is en dan natuurlijk mijn allerbelangrijkste vraag; of jullie een geschikte stage plek voor mij weten? Ik studeer Functiegericht Toerisme en de functie moet back office zijn.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen! _O_

Groetjes, Rowan
bolletjeom
Reisexpert

Re: Stage gezocht in Midden of Zuid Amerika

Bericht door bolletjeom »

ik ken wel een bedrijf in het toerisme dat met nederlandse stagaires werkt in Ecuador/ Quito
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
rowandw

Bericht door rowandw »

En is Ecuador ook aan te raden volgens jou? Ik heb een enorme lust voor reizen en nieuwe landen maar het word wel mijn eerste keer buiten europa. Dus weet niet wat dan aan te raden is?
bolletjeom
Reisexpert

ik heb al veel gereisd en vind zuid-amerika/ecuador best pittig. In Quito moet je gewoon altijd op je hoede zijn. Maar het is wel een prachtig land.
Snack

Bericht door Snack »

Hee Bolletjeom,

Ik zoek vanaf ongeveer April 2011 een stageplek in de toerisme.. Kan je me wat meer vertellen over dat bedrijf?
bolletjeom
Reisexpert

http://www.ecoletravel-ecuador.com/
bekijk de site en benader ze eens....
woutersl
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door woutersl »

Zelf ben ik net 2 maanden in Ecuador geweest! Voldoende mogelijkheden qua projecten in ieder geval. Vast ook voor stages. Ik heb nog wel 2 e-mail adressen voor je die je kan proberen, stuur me even een berichtje. Qua veiligheid; dit was mijn eerste keer in Ecuador en heb ook 1 maand in Quito gezeten. Persoonlijk heb ik niets vervelends mee gemaakt, maar dit kan geluk zijn. Mijn zusje die er 10 maanden zat is 2 keer overvallen... Maar laat je niet afschrikken, ik vond de busritten enger dan Quito!

Succes en alvast veel plezier
Op zoek naar leuk vakantiewerk of vrijwilligerswerk kijk dan op http://www.wereldwerk.eu Op deze website kan je zelf reageren op werkgevers of tegen een kleine vergoeding gekoppeld worden aan vrijwilligerswerk.
_sammy_

Bericht door _sammy_ »

Hoi Hoi,

Als je op zoek bent naar een stageplek kun je ook contact opnemen met Joho.
Zij hebben echt super veel connecties, een vriendin van mij heeft met hun netwerk een stageplek op curacoa gevonden. Ook kunnen zij je helpen met je visum, verzekeringen, vaccinaties etc.
En ze zijn ook echt niet duur, voor 8,50 ben je lid en begeleiden ze je in heel het traject om naar het buitenland te gaan.
Kijk anders even op hun website
Veel succes!
Laatst gewijzigd door Erik op 29 dec 2010 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spam link verwijderd
Stulango

Bericht door Stulango »

Hallo, ook ik kan je helpen aan een stage in Midden- en/of Zuid Amerika. Wat wel belangrijk is om te weten is waar je ambitie precies ligt, welke opleiding je precies volgt en wat jij, maar vooral je opleiding verwacht van de stage. Neem voldoende tijd om alles te regelen, verwacht geen wonderen en heb wat inlevingsvermogen, dan kom je een heel eind. :-). Google anders eens op mijn naam (ik mag namelijk geen linkjes neerzetten begrijp ik :-D).
Plaats reactie