Hallo,
Eindelijk is het zover en ga ik (Na Australie, Nieuw Zeeland Zuid Oost Azie) naar Centraal en Zuid Amerika.
James mijn vriend heeft 4 maanden vrij van zijn werk en we willen ong in 10-12 wk Centraal en Zuid Amerika ontdekken, het is een beetje haasje repje en we kiezen een aant landen uit. Maar nu probeer ik goedkope tickets van Centraal naar Zuid Amerika te vinden maar ik heb ze niet goedkoper dan 500 dollar gezien en bijv. De afstand tussen Panama en Equador is relatief kort... Heeft iemand tips voor websites of andere mogelijkheden om zo goedkoop mogelijk van Centraal naar Zuid Amerika te reizen?
Groetjes vanuit Down Under..
ps we vliegen van Kuala lumpur naar Los Angeles en van La ergens in Centraal Amerika.. (ws Mexico maar als iemand andere budget tips heeft voor dit traject..)
zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Amerika
-
- Vakantieganger
Re: zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Ameri
Je kunt via columbia gaan. Niet overland maar met de boot dat is het goedkoopst maar je bent wel een paar dagen onderweg. Vliegen vanaf columbia is vast ook goedkoper.
.
.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Ameri
via Panama naar Colombia is het goedkoopst. Ik heb hier alles omschreven: post14087.html?hilit=turbo#p14087
succes ermee!
succes ermee!