zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Amerika

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
james-karolien
Vakantieganger

zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Amerika

Bericht door james-karolien »

Hallo,
Eindelijk is het zover en ga ik (Na Australie, Nieuw Zeeland Zuid Oost Azie) naar Centraal en Zuid Amerika.
James mijn vriend heeft 4 maanden vrij van zijn werk en we willen ong in 10-12 wk Centraal en Zuid Amerika ontdekken, het is een beetje haasje repje en we kiezen een aant landen uit. Maar nu probeer ik goedkope tickets van Centraal naar Zuid Amerika te vinden maar ik heb ze niet goedkoper dan 500 dollar gezien en bijv. De afstand tussen Panama en Equador is relatief kort... Heeft iemand tips voor websites of andere mogelijkheden om zo goedkoop mogelijk van Centraal naar Zuid Amerika te reizen?
Groetjes vanuit Down Under..
ps we vliegen van Kuala lumpur naar Los Angeles en van La ergens in Centraal Amerika.. (ws Mexico maar als iemand andere budget tips heeft voor dit traject..)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Ameri

Bericht door Tikva »

Je kunt via columbia gaan. Niet overland maar met de boot dat is het goedkoopst maar je bent wel een paar dagen onderweg. Vliegen vanaf columbia is vast ook goedkoper.
.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jos
Reisexpert
Contacteer:

Re: zo goedkoop mogelijk reizen van Centraal naar Zuid Ameri

Bericht door Jos »

via Panama naar Colombia is het goedkoopst. Ik heb hier alles omschreven: post14087.html?hilit=turbo#p14087

succes ermee!
Plaats reactie