Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
zaratoestra
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door zaratoestra »

Even een zeer domme stoot uitgehaald.
Wanneer we de woorden vliegveld,zon,buitenland,reizen horen dan tja dan verkeren we in een plotse staat van zinsverbijstering.
Dus zo geschiedde...gisteren een reisje geboekt naar kreta en laat dit nu net in de week zijn waar onze finale examens van Spaans vallen. Ok, kgeef toe dat we Spaans volgen om ons uit de slag te kunnen trekken in Zuid amerika maar tis altijd leuk wanneer je een getuigenschrift in handen hebt dat je toelaat om naar je 2e jaar te gaan.
Grrr, balen...en super dom dom dommer domst van ons beiden want zowel ik als mijn man hadden niets in de gaten.

Nu is het te laat natuurlijk
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

kun je het examen niet op een latere tijd doen dan!?!?!?
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

wel...we wachten het antwoord van onze lerares af. 't is in avondschool volwassenonderwijs
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Grap van de dag:

Ik heb een ban voor een maand op een ander reisforum _O- de reden is dat iemand een bericht van me (over gebrekkige communicatie) verkeerd gelezen heeft, en me daarom maar verbannen heeft zonder om uitleg te vragen.... Hoezo gebrekkig communicatie? ~O>

Bij deze een complimentje aan alle MODs van ATG, welke dichter bij de leden staan en daardoor adequater handelen!!!! En dat zeg ik omdat ik het meen, en niet omdat ik bang ben om hier ook verbannen te worden O-)

Bedankt MODs! *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

hehe, oops, dus we gaan je nog vaker zien ? :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:hehe, oops, dus we gaan je nog vaker zien ? :)
Ga jij vragen, dan ga ik antwoorden.... (En nu niet vragen om nieuwsberichten en artikelen.) Zou eigenlijk meer moeten studeren, maar door problemen om mijn werk mis ik de energie.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

@Jenny, da's op WW zeker? Daar was je ook wel heel erg ruzie aan het zoeken >:)

Nah, geintje natuurlijk. Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar het wordt inderdaad een steeds grotere chaos. Forumbeheerders die op wel erg dictatoriale wijze hun forum leiden, wedstrijden waarbij keer op keer dubieuze dingen gebeuren, discussies die steeds weer uit de hand lopen zonder dat er een moderator ooit naar omkijkt, en een organisatie erachter die geen pest geeft om z'n bezoekers, maar alleen bezig lijken te zijn met commercieel uitbuiten van de site. En dan nu dit weer. Het is dat het forum puur door z'n omvang nog altijd zeer informatief is, maar het leuke is er zo langzaam aan wel vanaf.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

WizardOfOss schreef:@Jenny, da's op WW zeker? Daar was je ook wel heel erg ruzie aan het zoeken >:)

Nah, geintje natuurlijk. Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar het wordt inderdaad een steeds grotere chaos. Forumbeheerders die op wel erg dictatoriale wijze hun forum leiden, wedstrijden waarbij keer op keer dubieuze dingen gebeuren, discussies die steeds weer uit de hand lopen zonder dat er een moderator ooit naar omkijkt, en een organisatie erachter die geen pest geeft om z'n bezoekers, maar alleen bezig lijken te zijn met commercieel uitbuiten van de site. En dan nu dit weer. Het is dat het forum puur door z'n omvang nog altijd zeer informatief is, maar het leuke is er zo langzaam aan wel vanaf.
Idd, wereldwijzer. Ik sluit me aan bij wat je zegt, maar ik ben om minder verbannen :) En ja, ik liep te stoken. Ik wilde nl weten waarom informatieve berichten steeds aangepast of verwijderd werden.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Welkom bij de club... ik ben nog steeds voor altijd verbannen van wereldwijzer. Had wat nieuwsberichten geplaats met link naar artg globe. Stomme is dat ik dat een aantal maanden heb gedaan, nooit wat gehoord of een waarschuwing of wat en dan opeen een ban, met datum dat deze gelift wordt "nooit".
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik heb nu een ban van een maand. maar blijkbaar gaat er een peiling komen over mijn ban: leden kunnen stemmen eens/niet eens.

(de peiling komt niet van de redactie, maar van een willekeurige MOD)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

hmm gaat lekker daar zeg :S zo wordt het er niet gezelliger op..

ik ben op moment druk bezig met een nieuwe website over mijn schaatsverzameling, had laatst alle boeken al in een bestandje gezet en ben nu dus bezig alles online te zetten, veel werk maar wel erg leuk!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zit net even mee te lezen op wereldwijzer, maar er is een hoop kritiek. Leuk dat dit zo allemaal te volgen is :) Zie ook dat er intern behoorlijk gediscussieerd word. Hier zijn de reizigers in ieder geval welkom :)
Michelle89
Reisexpert

Re: Café Verweggistand

Bericht door Michelle89 »

Ik vind het fijn dat mensen hier zo open worden ontvangen. Ik zit al jaren op bokt.nl , maar de laatste tijd begint dat ook meer op een dictatuur te lijken.. mensen worden zonder bewijs permanent geband, Mod's die al jaren trouw zijn worden zonder pardon eruit gegooid.. erg leuk maar niet heus!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik heb ook even mee lopen lezen.. wat een gedoe zeg.

Snap sowieso niet waarom zo zoveel macht geven aan 1 persoon om een heel eigen forum te leiden en mod. Nog onpraktisch ook want wie neemt wat over als de forumbeheerder op vakantie is.
En je bent bent daar dan geschikt als beheerder omdat je ooit een paar jaar geleden daar op vakanie bent geweest _O- . Zoals we allemaal weten blijft de Taj (om maar wat te noemen) echt wel op dezelfde plek staan, maar de entreeprijs, het visum, de bus ernaartoe veranderen allemaal super snel. Dus de info die je nu hebt is volgend jaar echt wel weer anders hoor.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

tja tikva, de dingen die jij noemt worden pas ECHT vervelend als je als MOD dan ook nog mensen die WEL recent gegeven hebben geen kans geeft om iets te posten. (ofwel: ze mogen posten en de berichten verdwijnen vanzelf.)
Plaats reactie