Wanneer is de beste tijd op een vliegticket LA te boeken?
Wanneer is de beste tijd op een vliegticket LA te boeken?
Hallo allemaal,
Aankomende zomer zijn we van plan om met ons gezin een reis te gaan maken naar de VS.
We gaan een rondje LA- San Fransico - Las Vegas maken met de auto en hebben ongeveer 3,5 week de tijd.
Is dit te doen in deze tijdsperiode?
En wanneer is de beste tijd om een vliegticket te boeken? we willen vliegen op LA omdat een familielid van ons daar
woont en we daar eerst verblijven. Ergens heb ik ooit gelezen dat 3 maanden voor vertrek het beste is om een ticket te boeken, klopt dit? De tickets zijn nu namelijk nog erg duur!
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes
Aankomende zomer zijn we van plan om met ons gezin een reis te gaan maken naar de VS.
We gaan een rondje LA- San Fransico - Las Vegas maken met de auto en hebben ongeveer 3,5 week de tijd.
Is dit te doen in deze tijdsperiode?
En wanneer is de beste tijd om een vliegticket te boeken? we willen vliegen op LA omdat een familielid van ons daar
woont en we daar eerst verblijven. Ergens heb ik ooit gelezen dat 3 maanden voor vertrek het beste is om een ticket te boeken, klopt dit? De tickets zijn nu namelijk nog erg duur!
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Wanneer is de beste tijd op een vliegticket LA te boeken
3 maanden is idd vaak de beste tijd
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
In principe is 3,5 week genoeg om die afstand af te leggen, de vraag is wat je precies wilt zien en doen.
De hoeveelheid dingen die je kunt bezichtigen en doen is tevens afhankelijk van je gezinssamenstelling, heb je jonge of al wat oudere kinderen. Met jongere kinderen reis je over het algemeen langzamer namelijk. Samen met mijn vriend heb ik een rondreis van 38 dagen gemaakt in die omgeving en er zijn een hoop mooie dingen te zien daar. In 3 weken tijd kun je niet alles zien, je moet dus keuzes maken. Er zijn veel mooie nationale parken (o.a. Death Valley N.P., Yoshua Tree N.P., Grand Canyon N.P., Bryce en Zion Canyon, etc.), daarnaast zijn er in California veel leuke themaparken zoals Disney, Universal Studios en Seaworld. De nationale parken hebben allemaal duidelijk websites, die je kunt vinden via Google. Het beste kun je deze goed doorlezen en kijken wat jullie het meeste aanspreekt en op die manier een route bedenken.
Highway 1 tussen SFO en LA is trouwens erg mooi, je komt dan langs de Big Sur.
Veel succes met plannen!
De hoeveelheid dingen die je kunt bezichtigen en doen is tevens afhankelijk van je gezinssamenstelling, heb je jonge of al wat oudere kinderen. Met jongere kinderen reis je over het algemeen langzamer namelijk. Samen met mijn vriend heb ik een rondreis van 38 dagen gemaakt in die omgeving en er zijn een hoop mooie dingen te zien daar. In 3 weken tijd kun je niet alles zien, je moet dus keuzes maken. Er zijn veel mooie nationale parken (o.a. Death Valley N.P., Yoshua Tree N.P., Grand Canyon N.P., Bryce en Zion Canyon, etc.), daarnaast zijn er in California veel leuke themaparken zoals Disney, Universal Studios en Seaworld. De nationale parken hebben allemaal duidelijk websites, die je kunt vinden via Google. Het beste kun je deze goed doorlezen en kijken wat jullie het meeste aanspreekt en op die manier een route bedenken.
Highway 1 tussen SFO en LA is trouwens erg mooi, je komt dan langs de Big Sur.
Veel succes met plannen!
Lijndiensttickets zijn vaak al 11 maanden voor de vertrekdatum boekbaar. Het is vaak zo dat hoe langer je wacht, hoe duurder het ticket wordt. Zit een bepaalde boekingsklasse vol, dan ga je automatisch naar een hogere en dus duurdere boekingsklasse. Houd er rekening mee dat je in het hoogseizoen gaat, en dat de kans op een aanbieding dus kleiner is.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Te laat.
De eerste brandstoftoeslagen (met dank aan het Midden Oosten) zijn al een feit.
Wil je in juli of augustus weg? Boek dan zo snel mogelijk. Die goedkope aanbieding komt echt niet.
Voor juni of september kan er nog wel een aanbieding langs komen
De eerste brandstoftoeslagen (met dank aan het Midden Oosten) zijn al een feit.
Wil je in juli of augustus weg? Boek dan zo snel mogelijk. Die goedkope aanbieding komt echt niet.
Voor juni of september kan er nog wel een aanbieding langs komen
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen