Foto album

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
liquid_ice

Foto album

Bericht door liquid_ice »

De maand Oktober was ik in Thailand en ik heb een hele lading foto's ervan over gehouden.
Vandaag was ik in de stad om een foto album te zoeken, maar ik heb niets kunnen vinden.

Wat doen jullie eigenlijk met je reisfoto's?
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: Foto album

Bericht door Ron »

ja wat iedereen met zijn foto's doet is verschillend, die van mij staan op dvds/cds en op mijn comp.
weet dat het tegenwoordig erg in is om fotoalbums online te maken en dan te laten drukken. vervolgens heb je die met zo'n 2 dagen in huis.

wil jij ook via een website je fotoalbum maken dan heb ik van 1 van de aanbieders nog kortingsbonnen thuis liggen van 20% die tot het einde van het jaar geldig zijn. kan je die gegevens mailen als je wil.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Huh? Maar je kon dus geen gewoon fotoalbum vinden? Je bedoelt toch gewoon zo'n album waar je dus je foto's inplakt? Ik zeg Hema, V&D etc...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hema heeft leuke gewone albums.
ik maak tegenwoordig online albums. Hema of Albeli.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Geen plakwerk meer voor mij maar net als Bolletje online maken en laten afdrukken.
Maar ze komen ook op mijn website terecht. Enkele thuis tegen de muur van de woonkamer, en de muur langs de trap hangt helemaal kris kras vol met oude 2e hands kadertjes in alle maten.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik sla al mijn foto's op op mijn PC, en dan heb ik nog een kleine selectie als screen-saver. Verder plaats ik foto's op mijn website, maar ik heb met mezelf afgesproken dat dat er niet meer dan 24-28 per land mogen zijn. Ik hou er zelf niet zo van om honderden (slechte) foto's door te scrollen, dus ik maak maar altvast een selectie _O-

Verder laat ik foto's afdrukken in albums, wat in mijn geval albums van de Hema zijn.

In het analoge tijdperk gebruikte ik klappers (ringbanden) met van die losse fotobladen. Die had je toen bij de Hema, geen idee of ze er nog zijn. Voordeel van dat systeem is dat je makkelijk bladen erbij kon doen of weg kon laten, en zo de zaak overzichtelijk hield.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Vorig jaar heb ik nog geknipt en geplakt, dit jaar heb ik ook een digitaal album gemaakt bij Albelli, érg tevreden! Dat is een selectie van foto's.
De rest staat op een externe harde schijf en heb er twee uitvergroot bij de Hema.

Maar idd, ik heb vandaag ook nog "gewone" foto albums gezien.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

als jullie je albums online maken, welke maat houden jullie dan aan!!
heb eens even gekeken want wil er zelf eind deze maand 2 maken als ik terug ben in nl maar weet echt op het moment niet welke maat ik moet kiezen, vandaar dat ik mij afvraag welke maat jullie kiezen/gebruiken??
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

Ik doe mijn foto's ook laten afdrukken in een album. Ik doe dat altijd via fotoalbum.nl
Zelf pak ik dan meestal een A4 boek. Vind dat zelf wel een mooi formaat.

verder heb ik een selectie ook op mijn iPad staan. Is wel leuk om zo snel even aan iemand anders te laten zien als je niet thuis bent.
Plaats reactie