Budget: 4000E, 4 pers., zomervakantie '11, Waarheen??

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
kohraya
Reisexpert

Re: Budget: 4000E, 4 pers., zomervakantie '11, Waarheen??

Bericht door kohraya »

We zijn zelf met de kids (van mijn 2e vrouw) 4 weken gaan rondreizen in Thailand, zuid Laos en Cambodja. Ze waren toen 8 en 9 jaar en het liep allemaal heel vlotjes, ook omdat ik al jaren backpack ervaring had. Noord Thailand hebben we niet gedaan omdat je daar toch vooral gaat voor een trektocht, en dat zagen we niet meteen zitten met hen. Wel zijn we nog naar de stranden in 't zuiden gegaan.
Maar zo moeilijk zijn deze landen niet om te reizen, integendeel, alles wijst zichzelf uit. Je zal op dit forum ook een massa informatie en hulp krijgen als je beslissing eenmaal vast staat. En met een budget van 100€ zit je wel safe (wij deden het met minder). Je zal je met 4000€ wel moeten beperken tot je 3 weken (indien de vlucht inbegrepen is in dat bedrag).
Wat betreft de tussenstop van 1,5 uur; dat komt allemaal goed. Zij bieden je deze vluchten aan omdat het zo wordt geregeld dat alles mooi aansluit, zelfs als één vlucht een vertraging zou hebben. Geen zorgen om maken dus.
Wel zou ik tijdig die vlucht boeken, want dat is echt wel een koopje en die zal niet lang beschikbaar blijven.
Gewoon doen dus ;)
kristine
Vakantieganger

Re: Budget: 4000E, 4 pers., zomervakantie '11, Waarheen??

Bericht door kristine »

Balen! Zogenaamde voordeligste prijzen bestaan weer eens niet meer als je doorklikt...
Ik hou het wel in de gaten, maar ben bang dat er geen leuke aanbieding meer langs zal komen...
Ik wil zo graag eindelijk weer eens ver weg!
Plaats reactie