wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Tikva »

nog een uurtje en dan naar malta. lekker even wat minder koud.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

veel plezier!
geen problemen met de sneeuw op de luchthavens?
Ik hoop voor je dat de overgang naar koud volgende week een beetje te doen is...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
thelklutsen
Vakantieganger

Bericht door thelklutsen »

Morgen om 2 uur richting Australie :D Allen alvast bedankt voor alle hulp op het forum hier ;)
bolletjeom
Reisexpert

oh, ik ben jaloers...is het eindelijk zover???
kom je nog eens terug hier om te vertellen hoe je het hebt? of om als expert eens een vraag te beantwoorden??
héééél veel plezier!
thelklutsen
Vakantieganger

Bericht door thelklutsen »

Reisverhalen komen hier sowieso op te staan. En als het reisvirus me pakt dan kom ik ook zeker nog regelmatig terug ;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb net heel spontaan een weekje Cyprus geboekt tijdens de kerst! Een vriendin gaat trouwen dus daar gaan we eens heen ;)
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

Net geboekt; begin februari vertrek ik voor 5 maanden naar Laos!! :Y
eerste keer laos was 5 weken, nu 5 maanden...durf niets te zeggen over de derde keer (5 jaar? :P )
amassakoul
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

tom schreef:Net geboekt; begin februari vertrek ik voor 5 maanden naar Laos!! :Y
eerste keer laos was 5 weken, nu 5 maanden...durf niets te zeggen over de derde keer (5 jaar? :P )
Relaxed zeg. Voor werk, stage, vrijwilligerswerk of gewoon rondtrekken?
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

Kleine 4 maanden afstudeeronderzoek doen in het verre zuiden (in de buurt van seephan don), heerlijk in een relaxed dorpje waar geen falang zn kop laat zien. Daarna een dikke maand met de motor de Laotiaanse achterhoek verkennen 8-)
amassakoul
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Zo, eindelijk een vervanger voor het Taiwan/Japan-debacle geboekt: 12 januari vertrek ik voor ruim 2 weken naar Japan!
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

WizardOfOss schreef:Zo, eindelijk een vervanger voor het Taiwan/Japan-debacle geboekt: 12 januari vertrek ik voor ruim 2 weken naar Japan!
leuk voor je Ozz...geniet er maar dubbel van :) Is niet echt mooi van mij, maar bij deze wens ik je eigenlijk gewoon een goede reis toe.
HOe is het dan uiteindelijk afgelopen bij jou op het werk? de storm al wat gaan liggen?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ach, de persoon in kwestie is nu net 3 weken met vakantie, dat scheelt. Een en ander is wel uitgepraat en we kunnen ook wel weer door één deur, maar ik moet nog wel zien of er daadwerkelijk iets gaat veranderen.

Maar ik heb er zin in! Heb wel enigszins bewust voor een bekende bestemming gekozen, ik weet wat ik kan verwachten, gewoon even op zeker gaan. Eigenlijk had ik een of andere groepsreis willen doen, maar ik zag gewoon niks in deze periode wat me echte aansprak. Maar ach, Japan is ook lekker makkelijk, en er is nog meer dan genoeg om te zien. Moet ik alleen m'n cursus Japans weer eens oppakken, dat is inmiddels wel weer behoorlijk weggezakt...
bolletjeom
Reisexpert

leuk man! veel plezier in Japan!
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

We zijn 1 december terug gekomen uit Namibië, Botswana en Zimbabwe en het was in 1 woord geweldig!
In Botswana hebben de eerste vluchten voor onze volgende vakantie geboekt.
Dat betreft de retourvlucht van Amsterdam naar Beijing voor 3 september-5 oktober 2011.
We vliegen van Beijing na een paar dagen, door naar Chengdu. Daar gaan we de Grote Panda's bekijken.
Dan vliegen we door naar Kuala lumpur om de volgende dag door te vliegen naar Sumatra: Medan.
Aldaar gaan we naar Bukit Lawang om de Orang utangs te bekijken. Daarna bezoeken we het Tobameer.
Dat ligt zo min of meer vast. We zijn van plan om verder te reizen naar Sulawesi om daar het zuiden en noorden te bekijken.
We vliegen dus ook weer terug via Beijing om daar nog de Chinese muur te bekijken.
Waarom we via Beijing vliegen? Dat lijkt ons leuk en kost eigenlijk niet veel meer dan rechtstreeks naar Kuala Lumpur vliegen.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

@ wizard veel plezier in japan!

@ tenrec, je gaat dus weer zo'n air asia hop vakantie doen? Ik ben nog steeds benieuwd hoe je vorige is bevallen. Je website doet het op dit moment echter niet.
Stiekum heb je me wel een beetje geinspireerd. :) Mijn oom woont tegenwoordig in bali die willen we graag opzoeken, maar we hebben geen zin opnieuw 3wk indonesie en eigenlijk willen we ook wel weer naar bangkok (favoriete stad) en we zitten nu te denken of we dat niet kunnen combineren met een nieuwe bestemming zoals paar dagen hong kong.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie