Backpacken door malesie,indonesie,cambodia
Re: Backpacken door malesie,indonesie,cambodia
Owja, kan ik ook een reisverzekering bij interpolis afsluiten?Het is wel voor een periode van bijna 4 maanden. Wat zijn jullie ervaringen en tips?
Heb je je cc aangevraagd bij visa of bij je eigen bank? Je eigen bank is vaak soepeler.
Wat de verzekering betreft: er zijn verzekeringen waarvan je maximaal 90 dagen aaneengesloten weg mag blijven, terwijl je bij andere verzekeringen langer weg mag (bv Ohra). Bovendien hebben alle maatschappijen verschillende soorten verzekeringen, het is daarom beter om even de polisvoorwaarden door te kijken of gewoon contact op te nemen met je maatschappij. Zij kennen hun product beter dan wij op het forum
Wat de verzekering betreft: er zijn verzekeringen waarvan je maximaal 90 dagen aaneengesloten weg mag blijven, terwijl je bij andere verzekeringen langer weg mag (bv Ohra). Bovendien hebben alle maatschappijen verschillende soorten verzekeringen, het is daarom beter om even de polisvoorwaarden door te kijken of gewoon contact op te nemen met je maatschappij. Zij kennen hun product beter dan wij op het forum
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
hey,Jenny schreef:Heb je je cc aangevraagd bij visa of bij je eigen bank? Je eigen bank is vaak soepeler.
Ja ik heb het bij mijn eigen bank gevraagd en die heeft het afgewezen.
Ik zit te twijfelen tussen Ohra of rabobank reisverzekering. Allebei 180 dagen verzekerd.
-
Als je vaccinaties en pillen wel door je zorgverzekering vergoed krijgt, is het een slim idee om bijvoorbeeld je eerste prikken deze maand nog te halen en de rest in 2011. Ik krijg zelf per jaar 200 euro voor reisvaccinaties, consulten en ook malariapillen. Dus ik regel een gedeelte deze maand en in januari heb ik eigenlijk weer een nieuwe 200 euro om te besteden.
Ook als je minder vergoed krijgt, of gaat switchen is het handig om te kijken of je van je vergoedingen voor 2010 deze maand nog gebruikt kunt maken.
Ook als je minder vergoed krijgt, of gaat switchen is het handig om te kijken of je van je vergoedingen voor 2010 deze maand nog gebruikt kunt maken.
Dat is het dus juist, ik had dat niet als aanvullende verzekering gehad. Dus het wordt niet vergoed. ach dan begin ik met de makkelijke en de duurdere laat ik voor 2011.Ellen Bakkers schreef:Als je vaccinaties en pillen wel door je zorgverzekering vergoed krijgt, is het een slim idee om bijvoorbeeld je eerste prikken deze maand nog te halen en de rest in 2011. Ik krijg zelf per jaar 200 euro voor reisvaccinaties, consulten en ook malariapillen. Dus ik regel een gedeelte deze maand en in januari heb ik eigenlijk weer een nieuwe 200 euro om te besteden.
Toch bedankt voor je reactie!
65 liter is een behoorlijk grote backpack, beetje mannenmaat zeg maar. Ik heb zelf een 50 liter en daar kan ook echt al heel veel in.