Ik heb eerder op dit draadje gereageerd, maar die reactie is ineens weg.... Bij deze heel veel antwoorden
Een ticket voor die prijs in de zomermaanden is AB-SO-LUUT niet duur!!! Een overstaptijd van 1,5 uur is niet zo lang, maar als een maatschappij het aanbiedt dan is die tijd meestal wel te doen. Bovendien zijn ze verantwoordelijk om je verder te vervoeren, dus soms laten ze de kisten even wachten.
Een overstaptijd van 15 uur KAN leuk zijn, maar je moet er rekening mee houden dat je niet in ieder land zomaar het vliegveld mag verlaten. Vaak heb je een visum nodig (buiten Europa), wat je niet altijd ter plekken kan krijgen. Houd er dus rekening mee dat je in bepaalde gevallen wanneer je weg wilt van het vliegveld een visum aan moet vragen in den Haag.
Thailand is een leuke bestemming voor de zomer, en Thailand is ook geschikt voor kinderen. Aangezien jullie niet heel lang de tijd hebben, zou ik andere landen laten voor wat ze zijn. Je bent lang op weg om in Thailand te komen, er is tijdverschil, de kids zijn uit hun doen, en je hebt HEEL VEEL nieuwe indrukken. De eerste dagen zou ik een beetje rustig aan doen, dus waarom verder vliegen? Er is genoeg in Thailand te doen.
Wat de andere tips van Bolletje betreft: landen als Turkije, Marokko en ook Egypte zijn heel geschikt voor kinderen, maar niet echt in onze zomer. Het wordt daar dan heet, heel heet. Tenminste, als je niet alleen in een resort aan de kust wilt zitten.
Nee, ik zou voor Thailand gaan.
Enneh, nog een dingetje over statistiek:
'You have big lies, you have bigger lies, and you have damn statistics'