Hallo,
In de zomer van 2011 gaan mijn vriend en ik een reis maken naar Sri Lanka. Wij willen drie weken verblijven aan de kust van Negombo. Wij eten graag buiten het hotel in een gezellig, maar vooral schoon restaurant. Nu hoop ik dat iemand op dit forum tips heeft voor een leuk strandhotel (dus gelegen aan het strand) dat ook vlakbij leuke restaurantjes en winkels is gelegen. En andere tips voor Sri Lanka zijn natuurlijk ook van harte welkom. Misschien raden jullie zelfs wel aan om all inclusive te boeken?
Mvg,
Marieke
Leuk strandhotel Negombo vlakbij restaurants en winkels
Re: Leuk strandhotel Negombo vlakbij restaurants en winkels
Hoi Marieke,
Negombo kan ik gelijk afraden! Er is niets in Negombo te vinden. Ja er zijn hotels maar dat is ook alles. Het strand is niet echt mooi en al helemaal niet schoon en je kijkt uit op de haven. Ook word je veel lastig gevallen door Sri Lankanen die je iets willen verkopen. Dat heb je eigenlijk overal maar in Negombo is het wel extreem.
Ik zou richting het zuiden vertrekken. Unawatuna of Merissa.
Ik heb bij verschillende berichten voor Sri Lanka al wat bij gezet als het gaat om tips bij het reizen in Sri Lanka. Zou even het forum doorspitten. Als je het niet kunt vinden laat het me maar weten. Dan schrijf ik het nog een keer voor je op.
Groetjes,
Anne
Negombo kan ik gelijk afraden! Er is niets in Negombo te vinden. Ja er zijn hotels maar dat is ook alles. Het strand is niet echt mooi en al helemaal niet schoon en je kijkt uit op de haven. Ook word je veel lastig gevallen door Sri Lankanen die je iets willen verkopen. Dat heb je eigenlijk overal maar in Negombo is het wel extreem.
Ik zou richting het zuiden vertrekken. Unawatuna of Merissa.
Ik heb bij verschillende berichten voor Sri Lanka al wat bij gezet als het gaat om tips bij het reizen in Sri Lanka. Zou even het forum doorspitten. Als je het niet kunt vinden laat het me maar weten. Dan schrijf ik het nog een keer voor je op.
Groetjes,
Anne