rondreizen: welk land?
rondreizen: welk land?
Hoi hoi,
Eind januari wil ik 5 maanden gaan rondreizen.
Alleen twijfel ik over de bestemming. Ik wil graag naar een land waar het voor een meisje van 27 (alleen)
veilig is om te reizen, het land moet niet te duur zijn en het moet mooi weer zijn die periode.
Waar ik van hou is natuur, strand, relaxen, stappen, 'winkelen' (kraampjes), cultuur en wat natuurlijk belangrijk is, is dat er veel jongeren zijn die ook alleen rondreizen. Ik weet dat Thailand de perfecte bestemming is, maar daar ben ik geweest en ik wil nu graag naar een ander land. Ik zit te denken aan Costa Rica / Panama, maar twijfel of dit niet te veel natuur is en te weinig van de andere aspecten. Ook zit ik te denken aan Maleisie...maar ik weet het eigenlijk niet. Wie o wie kan mij tips geven? Alle tips zijn welkom! Wat zijn de leukste landen om in je eentje rond te reizen en waar je alle bovengenoemde punten kunt vinden?
Alvast bedankt!
Groetjes Noortje
Eind januari wil ik 5 maanden gaan rondreizen.
Alleen twijfel ik over de bestemming. Ik wil graag naar een land waar het voor een meisje van 27 (alleen)
veilig is om te reizen, het land moet niet te duur zijn en het moet mooi weer zijn die periode.
Waar ik van hou is natuur, strand, relaxen, stappen, 'winkelen' (kraampjes), cultuur en wat natuurlijk belangrijk is, is dat er veel jongeren zijn die ook alleen rondreizen. Ik weet dat Thailand de perfecte bestemming is, maar daar ben ik geweest en ik wil nu graag naar een ander land. Ik zit te denken aan Costa Rica / Panama, maar twijfel of dit niet te veel natuur is en te weinig van de andere aspecten. Ook zit ik te denken aan Maleisie...maar ik weet het eigenlijk niet. Wie o wie kan mij tips geven? Alle tips zijn welkom! Wat zijn de leukste landen om in je eentje rond te reizen en waar je alle bovengenoemde punten kunt vinden?
Alvast bedankt!
Groetjes Noortje
Re: rondreizen: welk land?
Centraal Amerika bvb. Mexico, Belize, Guatemala, Honduras, Nicaragua en Costa Rica.
Alles over land bespaart je reiskosten.
Alles over land bespaart je reiskosten.
- bolletjeom
- Reisexpert
vietnam , laos ,cambodja?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Australië, Cuba, Mexico, Maleisië... zoiets?
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Oeps, ik zie dat ik heb geschreven dat ik 5 maanden wil gaan rondreizen....foutje...dit moet 5 weken zijn!
Klein verschil haha.... dat ik 'maar' 5 weken heb maakt het juist zo lastig, omdat je dan echt moet kiezen. Alle tips zijn welkom!!
Klein verschil haha.... dat ik 'maar' 5 weken heb maakt het juist zo lastig, omdat je dan echt moet kiezen. Alle tips zijn welkom!!
- LadyHeather
- Reisexpert
- zomersproetjes
- Reiziger
strand in Nepal????zomersproetjes schreef:Nepal
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- zomersproetjes
- Reiziger
Haha, oeps
. Daar had ik dus overheen gelezen. Maar hé misschien over een paar jaar, als de global warming een beetje doorzet en al dat ijs op de toppen van de Himalaya's smelt..?
Maar voorlopig sluit ik me dan graag aan bij de suggestie Indonesië

Maar voorlopig sluit ik me dan graag aan bij de suggestie Indonesië

- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Oh, maar 5 weken? Cuba is wel goed te doen hoor en je visum is max een maand... dus zou ideaal zijn denk ik. Ook veel leuke marktjes, superleuk nachtleven, schitterende stranden en mooie natuur. Over rondreizen in je uppie op Cuba moet je wel even wat harder studeren, maar het is te doen.
Australië is ook top. Ben net 5 weken geweest (ben kapót, veel te veel willen doen, silly me...) maar als je je richt op één bepaald gedeelte van het land is het ook heel leuk. Niet echt een budgetbestemming alleen... (ben dus kapót en blut, haha).
Australië is ook top. Ben net 5 weken geweest (ben kapót, veel te veel willen doen, silly me...) maar als je je richt op één bepaald gedeelte van het land is het ook heel leuk. Niet echt een budgetbestemming alleen... (ben dus kapót en blut, haha).
Heb je leuke tips over stedentrips?