Een aantal brandende vragen blijven door mijn hoofd spoken. Ik wil in februari naar Maleisie, en nog een stukje van Thailand. In april 2009 ben ik samen met een vriendin in Thailand geweest, maar nu wil ik de grote stap nemen en alleen op reis. Ik wil er ongeveer 4 a 5 weken voor uittrekken, ik vind het allemaal best spannend en gezien ik nogal een control freak ben

Ik twijfel over de aanvliegroute, als ik via BKK aanvlieg, kan ik helemaal naar het zuiden reizen, Borneo bezoeken, en dan via Singapore terug. Dat lijkt me prettig omdat ik BKK al een beetje ken. Maar misschien is een rechtstreekse vlucht naar KUL wel goedkoper........ik zie zoveel mogelijkheden voorbijkomen dat ik eigenlijk helemaal niet meer weet waar ik goed aan doe.
Ik wil onderweg in het vliegtuig wel een beetje entertainment, liefst zo'n eigen schermpje dat lijkt me een goed vermaak......gezien ik een kei ben in wakker blijven terwijl alle overige passagiers slapen (mij lukt dat zelden.....zij het na een paar wijntjes

Concreet de vraag aan jullie: wat zijn jullie ervaringen met rechtstreekse vluchten en vluchten met een overstap op bijvoorbeeld Dubai? Kun je je daar prima 3,5 uur vermaken, of is er niets te beleven?
Wat zouden jullie in mijn geval doen? Elke keuze is natuurlijk persoonlijk, maar op dit moment ben ik het spoor even helemaal bijster

Ik hoop dat jullie wat adviezen kunnen geven. Alvast enorm bedankt voor de moeite voor het lezen van mijn verhaal