Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
zorg maar dat je kunt!!
stedentrip kan natuurlijk ook in de regio zijn waar jij werkt....waar werk je ook alweer? (heb alleen onthouden dat het spaanstalig is )
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
@ rudi ik werk op mallorca, dus dat houd in steden tripje palma de mallorca,niet echt een goedkope optie.
@eefje zou je mij die foto's ook willen toesturen al vast bedankt.
@ jenny zou je mij de link kunnen door mailen waar jij je foto's kunt bekijken. thnx
ik voel me nu wel heel dom want zie alleen een album met foto's van april en verder niet!?!?!
houd dit in dat het tijd is om te stoppen met computeren vandaag???
bolletjeom schreef:
Jammer dat ik een beetje in een andere hoek zat want ik heb jullie eigenlijk nauwelijks gesproken. Maar ik beloof plechtig dat ik je nooit meer zal aanzien voor een vrouw
Hey Bol,
Ik was diegene die opperde (aantal pagina's terug) om misschien komende week of week er op nog eens wat te gaan drinken omdat ik dan een paar dagen in Adam ben. Dus je kunt in de herkansing
Zo kom je nog eens wat tegen, op een zondagavond al cruisend door het ATG forum haha. Een heuse ATG meeting! Dat zag er erg gezellig uit zeg, is dat ieder jaar?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..