Dubai

Alles wat je wilt weten over het midden-oosten kun je hier vinden!
kohraya
Reisexpert

Re: Lange overstaptijd Dubai

Bericht door kohraya »

Ik heb zelf ook eens een overnachting van Emirates gekregen in Dubai. Poepsjiek hotel**** met alles op en aan *O*
Ik had opzettelijk een slechte verbinding gekozen zodat ik 's morgens aankwam en pas de volgende ochtend verder kon. Dit gaf me de tijd om Dubai te bezoeken.
Een andere keer kwam ik weer 's ochtends aan en had ik 's avonds een aansluitende vlucht. Toen ook weer de stad in gegaan. Misschien een idee om een volgende keer toe te passen ;)
Marije
Reisexpert

Re: Lange overstaptijd Dubai

Bericht door Marije »

Haha, da's op zich ook een idee. Maar ik had in eerste instantie juist een hele goede verbinding waarbij ik maar 2 uur hoefde te wachten op mijn volgende vliegtuig. Ik hoef niet zo nodig Dubai in, wil graag snel naar Sydney en NZ :D. Maar dat is een paar weken na boeken gewijzigd, waardoor ik nu dus 10 uur moet wachten, 's nachts. Ben nu wel benieuwd naar 't hotel! :D
Will Gerris

Indonesische nationaliteit visum aanvragen voor Dubai?

Bericht door Will Gerris »

Mijn vrouw en ik gaan in december van dit jaar met vakantie en maken een 5 daagse tussen-stop in Dubai.
Ik ben Nederlander en heb gelezen dat het visum voor 30 dagen gratis is te verkrijgen op het vliegveld in Dubai?
Mijn vrouw woont bij mij in Nederland maar heeft de Indonesische nationaliteit met Indonesisch paspoort.
Krijgt zij ook een gratis visum voor 30 dagen op het vliegveld in Dubai?
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Visum aanvragen?

Bericht door Moira »

Hallo,

Voor jou inderdaad geen probleem jij krijgt een visa bij aankomst maar voor je vrouw wel die heeft een visa nodig vooraf.
Hier de informatie http://www.dubai-migration.com/
bolletjeom
Reisexpert

Hotel in Dubai. Tips?

Bericht door bolletjeom »

ik zoek iets betaalbaars in dubai. In de hostel database staat 1 extreem dure en 1 niet zo goed te bereiken hotel.
Een aantal forum gebruikers zijn er geweest. Iemand een tip?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: hotel in dubai. Tips?

Bericht door Tikva »

kijk eens op website zoals asiarooms, er is ook een easyhotel in dubai tegenwoordig en een youth hostel wellicht zijn die een beetje betaalbaar.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Ik ben er wel geweest, maar kreeg een overnachting gratis (in een 4 sterren hotel) wegens een fout bij de boeking.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Mijn stopover daar is alweer bijna drie jaar geleden, dus geen idee of mijn info nog actueel is. Destijds hadden wij voor dat ene nachtje ook een sjiek 4* hotel aan Sheikh Zayed Road gekozen, het Dusit Thani. Toen echter op vergelijkingssites wel gezien dat er in het oude deel van de stad, rond de Dubai Creek, volop hotels zaten voor prijzen vanaf zo'n 60 euro. Maar of die prijzen nu nog steeds zo zijn...
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Je info is zeker nog actueel. Ik maak in april waarschijnlijk ook een stopover in Dubai, dus ik heb de afgelopen dagen al wat rond gekeken. Op booking.com starten in april de prijzen vanaf 37 euro voor een 2-pk voor 1 nacht.
Voor 60 euro heb je een betere locatie bij Sheikh Zayed Road.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Re: Hotel in Dubai. Tips?

Bericht door menasil »

easyhotels zijn echt heeeeeel basic. Ik neem aan dat ook in Dubai hetzelfde concept geld? Een witte/oranje kamer zonder ramen en met alleen een bed?
bolletjeom
Reisexpert

het easyhotel ligt heel ver uit het centrum, heb ik ontdekt.

Ik heb een hele goede deal een goed hotel voor 130 euro voor 3 nachten. Laatste kamer via bookings.com. Zag gister dat de laatste kamers nu 1300 kosten voor 3 nachten!!!
Er waren meer dan 400 reviews en een cijfer van 8.4
niet slecht, lijkt me. Centrale ligging en een zwembad op het dak.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

8,4 op 400 reviews is doorgaans zeer goed, weet ik uit ervaring.
Zo 1300 is niet niets 0_0 is het daar dan zo druk of is dat altijd zo?
bolletjeom
Reisexpert

ik vermoed dat ik de laatste kamer zonder raam heb en dat nu alleen nog maar het penthouse beschikbaar is :)
maar een hotel waar je een kamer kan krijgen 450 per nacht zal wel niet heel slecht zijn.
bolletjeom
Reisexpert

voor de geïnteresseerde, de link naar het hotel dat ik heb geboekt. Ziet er goed uit voor de prijs...toch?
Ik heb net de details nog eens gelezen maar ik heb dus een studio geboekt voor 2 personen. 3 nachten voor €130. Er zit een keukentje bij dus we kunnen zelfs zelf koffie zetten en een ontbijtje maken als we willen ;-)

http://www.booking.com/hotel/ae/rose-ga ... _confemail
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Ziet er goed uit!

Zelf ga ik waarschijnlijk deze boeken voor 3 nachten in april

Kost €174,- voor 3 nachten. Ik ga in mijn ééntje dus veel hotels zonder 1-persoonskamer vallen al af en van de recensies van die goedkope acco's werd ik niet echt vrolijk.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Plaats reactie