Vreemde vragen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Vreemde vragen

Bericht door bolletjeom »

op dit forum worden wel eens vragen gesteld die mogelijk in de catogorie "beetje dom" kunnen vallen maar waar ik nu werk kunnen sommige klanten er écht wat van. *)

Gewoon voor de vermaak wil ik het met jullie delen.
Topper van vorige week: Wat gaat u doen aan de uitbarsting van de vulkaan?
Misschien gewoon een beetje vreemd geformuleerd maar het klonk toch raar.

Vandaag al 3 in een half uur:
Hoe moet ik mijn pincode van mijn creditcard onthouden.
Het gaat vrijdag stormen, gaat mijn vlucht wel door?
We zien toch af van boeken naar Egypte want ze spreken daar geen nederlands en dat vinden we toch eng.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vreemde vragen

Bericht door Ron »

ik vind ze goed, vooral op een vakantie te cancelen omdat ze ergens geen nederlands spreken.
bij mij op het werk hoor ik altijd de gasten zeggen van go zijn we in het buitenland en spreken ze nog nederlands, zeg ik altijd netjes van ik wil ook wel engels spreken. maar dat is dan ook weer niet goed. waarom boeken die mensen dan geen vluchten naar een gebied waar ze zekrs weten dat er niet zo veel nlers zijn, beetje voorbereiding is toch niet zo moeilijk.

in het hoofseizoen krijg ik ook geregeld de vraag wat doet het weer morgen of van de week.!!!
weet ik veel ik kijk geen nieuws waarom niet de zon schijnt toch iedere dag en mocht het 1 dag regenen dan vind ik dat niet erg. verder klopt de weersvoorspelling toch nooit.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

We zien toch af van boeken naar Egypte want ze spreken daar geen nederlands en dat vinden we toch eng.
Dan boeken ze beter een hotel, weet de naam niet, in Turkije waar ze vele bezienswaardigheden uit Nederland in het klein hebben nagebouwd en waar ze bitterballen en stamppot serveren.
Lijkt me gelijk de hel om hiernaartoe te gaan.. maar blijkbaar is er een markt voor
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

bolletjeom schreef:We zien toch af van boeken naar Egypte want ze spreken daar geen nederlands en dat vinden we toch eng.
Whahahaha. En daardoor is Center Parks nou zo'n succes.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
bolletjeom
Reisexpert

ze hebben hier ook wel eens een "kopie van uw paspoort" toegestuurd gekregen wat een kopie was van de mooie rode buitenkant *_*
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Slimme mensen zitten overal 8-) . Ik weet nog dat mijn nichtje in een grijs verleden bij de Blokker werkte en dat een man bij de aanschaf van een tuinfontijn vroeg of het water bijgeleverd was. Volgens mij heeft ze binnen een week ontslag genomen _O-
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

bolletjeom schreef:ze hebben hier ook wel eens een "kopie van uw paspoort" toegestuurd gekregen wat een kopie was van de mooie rode buitenkant *_*
_O- _O- _O- _O-
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Haha ik herken dat zo, toen ik nog op een luchtvaartafdeling stage liep werden we gebeld met de vraag of wij wisten wanneer Bush, Irak zou binnenvallen, op dat moment hadden wij geen internet, radio of wat dan ook dus van het nieuws waren we niet op de hoogte.. had echt zoiets van verwachten ze dat wij direct contact met Bush hebben ofzow??

en zo kwamen er nog veel meer dingen voorbij waarvan je denkt...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Een vriend van me werk bij Bureau Jeugdzorg en daar komen ook weleens rare vragen en opmerkingen binnen...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

De meeste vragen die ik op school krijg zijn raar....

" Mevrououououw, mogen we een condoom opblazen? "

" Mevrouw, als jhet mannetje met een stijve piemel in het vrouwtje komt, is dat ook een scheikundige reactie? "

* Klas kijkt 'Komt een vrouw bij de dokter': " Kijk, hij dekt haar! "
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

arme jenny. tussen bergen hormonale jochies

domme vraag van de dag:
De volgende opmerking kwam van een belg (niet om te benadrukken dat wij nederlanders grapjes maken over het intelect van een belg maar....)
Heb ik een paspoort nodig voor een reis naar India???

serieus...wat is dat toch met die belgen. die denken de hele wereld over te kunnen op een identiteitspas!
Vorige week eentje die probeerde in te checken op schiphol met een identiteitspas. die moest terug naar huis om een paspoort aan te vragen en vloog 4 dagen later de groep achterna....
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

dan had die snel zijn paspoort geregeld.
maar kunnen we sowieso niet van de idee kaart af en alleen de optie paspoort voor een redelijker bedrag.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

weer eentje:
Mijn zoon is met u op reis in Peru en zijn bel tegoed is op dus ik kan hem niet bereiken. Kunt u zijn beltegoed opwaarderen?
_O-
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Haha, nou het is wel gelijk duidelijk waarom die jongen geen beltegoed meer heeft, die denkt ook 'daar ben ik mooi vanaf!'
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

bolletjeom schreef:weer eentje:
Mijn zoon is met u op reis in Peru en zijn bel tegoed is op dus ik kan hem niet bereiken. Kunt u zijn beltegoed opwaarderen?
_O-
hahaha, zou dat ook met het banksaldo werken?
Plaats reactie