Ho(s)tel Mumbai

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Hoot
Reiziger

Ho(s)tel Mumbai

Bericht door Hoot »

Is er iemand die tips heeft voor een redelijk hotel of hostel in Mumbai?

Het gaat om twee nachten in januari. De hotels die ik via Hostelworld vind, hebben geen geweldige recensies of liggen een eind buiten het centrum. In de Trotter en Footprint guides staan vrijwel geen adressen met website of mailadres. Dat schiet allemaal niet op, dus ik dacht: ik probeer het hier nog even! :)

De weinige eisen die ik stel:
Maximaal 45 euro voor een double room, maar een plekje in een dorm is ook prima. Het moet redelijk schoon zijn en een beetje goede locatie (liefst Colaba).
Don't dream your life - Live your dream
ieke84opreis

Re: Ho(s)tel Mumbai

Bericht door ieke84opreis »

Hotel Welcome (257 Colaba Causeway; s/d from Rs 2530/2980) is wel redelijk. Schone maar donkere kamer met eigen badkamer (slechte douchestraal) en redelijk centrale ligging, in Fort Area. Echter de prijskwaliteit in vergelijking met Zuid-India vond ik mager. Je kunt de kamer beter ter plekke regelen. Even een kijkje nemen en dan onderhandelen over de prijs. Dan kom je waarschijnlijk beter uit.
Ik hoop dat ik je hiermee verder kan helpen. Fijne tijd in India!
Hoot
Reiziger

Bericht door Hoot »

Dankjewel voor de suggestie. Ik ga een mailadres zoeken en een berichtje sturen.
De reden dat ik het vooraf wil reserveren is dat we 's avonds aankomen en ik er niet zo'n goede ervaring mee heb om om 8 uur 's avonds nog allerlei hotels langs te gaan... Afgezien van het feit dat ik daar op zo'n moment helemaal geen zin in heb.
Don't dream your life - Live your dream
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik kan je ongeveer hetzelfde aanraden. Je moet zeer goed zoeken naar een goed hotel / guesthouse. Je kunt dit eventueel ook doen door hostel vergelijkingsites te bekijken, al zijn die soms ook enorm uiteenlopend van mening of iets nu goed of slecht is. Het blijft een gok hoe je het ook gaat aanpakken :)
Plaats reactie