badjas
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
badjas
Ik ben zo langzamerhand de sauna aan het ontdekken en dan is het best handig je eigen badjas mee te nemen, nu heb ik er 1 die vrij veel ruimte in neemt en das best lastig als je op reis niet te veel kan meenemen.. heeft iemand een goede tip voor een badjas die ook lekker compact ingepakt kan worden?
Re: badjas
Bij de Kruitvat hebben ze soms fleece badjassen. Die zijn vrij dun en licht en compact op te rollen. Ze zijn wel wat korter dan sommige andere badjassen, maar alles wat bedekt moet zijn is bedekt 
Maareh, waar ga je naar de sauna? In hotels of daarbuiten? Zelf kom ik nooit verder dan de sauna van de sportschool, en daar duik ik na een saunabezoek (en douche) gewoon m'n kleren weer in. Maar mss moet ik m'n paar-jaar-oude-nooit-gedragen badjas maar eens gaan gebruiken in IJsland. Of heb ik hem al in de klerencontainer gedumpt zijnde miskoop???? Hmmmm.

Maareh, waar ga je naar de sauna? In hotels of daarbuiten? Zelf kom ik nooit verder dan de sauna van de sportschool, en daar duik ik na een saunabezoek (en douche) gewoon m'n kleren weer in. Maar mss moet ik m'n paar-jaar-oude-nooit-gedragen badjas maar eens gaan gebruiken in IJsland. Of heb ik hem al in de klerencontainer gedumpt zijnde miskoop???? Hmmmm.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
hema heeft volgens mij ook katoenen badjassen. met zo'n wafeltje. oneerbiedig gezegd lijken ze een beetje op theedoek materiaal. Licht en luchtig. Maar dus niet lekker warm en fluffig
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ga hier in NL wel naar saunacentra en daar kan ik eventueel mijn grote badjas wel meeslepen maar ga deze winter nog naar Berlijn waar ik eventueel naar een sauna wil en naar Inzell waar ze ook sauna hebben.. nu is bij de eerste zo dat ik niet al te veel bagage mee kan.. verder ben ik in Letland en Litouwen ook naar de sauna geweest maar daar hield iedereen zwemkleding aan zelfs in de sauna centrums.. dus is per land wel beetje verschillend, maar die badjas is bijvoorbeeld ook lekker om even na de sauna in de winter buiten af te koelen..
maar ik ga eens bij de hema en de kruidvat kijken
maar ik ga eens bij de hema en de kruidvat kijken

In Turkije hebben ze badjassen/kamerjassen van dunne katoen, net als de hamamdoeken aldaar. Lichtgewicht en sneldrogend. Ik heb er onlangs hamamdoeken gekocht, van die hele grote en ze wegen echt bijna niks.
Maar goed, geen idee of die in NL ergens te vinden zijn...
Maar goed, geen idee of die in NL ergens te vinden zijn...
Don't dream your life - Live your dream