hostel Koh Phangan

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
simme

hostel Koh Phangan

Bericht door simme »

hoi

Misschien iemand een tip voor een goedkope hostel (en netjes) op Koh Phangan?
Op veel sites raden ze je aan om op Ko Tao te blijven en gewoon met de full moon met
de ferry over te komen, wegens goedkoper en beter op Ko Tao, is hier iets van waar?

alvast bedankt
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: hostel Koh Phangan

Bericht door Tikva »

Je kunt ook gewoon aan de rustigere westkant van het eiland slapen en dan met een busje naar de full moon party. Guesthouses daar zijn niet persee duurder, dat gaat voornamelijk op als je bij het strand wil slapen waar de full moon party is.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Smartties
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Smartties »

Hoi Simme,

Veel hostels op Panghan kan je (rond de full moon part) enkel boeken als je er minimaal 4 dagen verblijft.
Je kan uiteraard ook in een van de rustigere baaien van het eiland verblijven maar dan moet je wel een taxi nemen aan het eind van de avond / begin van de ochtend. Sommge resorts etc organiseren een gratis pickup.

Zelf ben ik woonachtig op Koh Tao en wij zijn vorige maand nog naar het feest geweest. We nemen dan de avond boot van 18:00 uur naar panghan en de ochtendboot weer terug naar Tao. Houd er wel rekening mee dat de ochtendboot pas om 8:30 gaat en je dus wel een lange nacht zult hebben. -O-

Mocht je nog langs Koh Tao komen om te duiken dan hoor ik het graag. Wij geven nl duikles hier.
Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Greetz,

Ties
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''

Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

Toen ik op Ko phanang aankwam op de dag van full moon party zelf heb ik op Leela Beach Bungalows een kamer gehuurd, ze hadden ook nog bungalows over maar heb altijd liever een kamer. een bungalow kost 300B, die kamer 450B (geen geintje). Het is 10 minuten lopen naar de full moon party! Echt een aanrader! Het is aan de andere kant van dat staartje waar het strand van de full moon party zit. Staat niet in de lonely planet (gelukkig) en is echt superrelaxed...!
Plaats reactie