Budget 3500euro, alle 5 landen mogelijk?
Budget 3500euro, alle 5 landen mogelijk?
Hey hallo!
Ik ben van plan om in Januari/februari richting Azie te vertrekken! Ik heb tegen die tijd 3000-4000 euro beschikbaar, waarbij de prijs van het ticket er al vanaf is gehaald. Ik zou graag Thailand, Loas, Cambodja, Vietnam en (indien mogelijk) Maleisie aandoen en vroeg mij af of dit mogelijk is binnen dit budget. ik kan zolang als ik wil gaan(liefst 3-4 maanden), maar ik vroeg mij vooral af of het qua geld mogelijk is. ik wil in hostels slapen(cheapest mogelijk) en eten doe ik ook budget. ik houdt daarentegen wel van feesten en wat toers te doen, ik wil graag erg veel zien en doen.
alvast SUPER bedankt voor de reacties!! =o)
Jeroen
(19)
Ik ben van plan om in Januari/februari richting Azie te vertrekken! Ik heb tegen die tijd 3000-4000 euro beschikbaar, waarbij de prijs van het ticket er al vanaf is gehaald. Ik zou graag Thailand, Loas, Cambodja, Vietnam en (indien mogelijk) Maleisie aandoen en vroeg mij af of dit mogelijk is binnen dit budget. ik kan zolang als ik wil gaan(liefst 3-4 maanden), maar ik vroeg mij vooral af of het qua geld mogelijk is. ik wil in hostels slapen(cheapest mogelijk) en eten doe ik ook budget. ik houdt daarentegen wel van feesten en wat toers te doen, ik wil graag erg veel zien en doen.
alvast SUPER bedankt voor de reacties!! =o)
Jeroen
(19)
Re: Budget 3500euro, alle 5 landen mogelijk?
Als je ruim rekent, zo'n 25 euro per dag.. dan zou jij dus met 3500 euro ruim 4.5 maand kunnen reizen. Laos is spotgoedkoop, Cambodja en Thailand zijn ook niet duur, Maleisie en Vietnam zijn ietsjes duurder. Met dat budget zou ik een maand of 3.5 gaan en dan niet bezuinigen op toertjes of eventueel duiken 

Hangt ervan af hoeveel je wilt feesten en hoeveel je bij zo'n feestje drinkt. Een biertje in Maleisie is nauwelijks goedkoper dan een biertje in NL, en ook in de andere landen is alcohol redelijk duur.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
alvast super bedankt voor de snelle reacties, mijn reis wordt steeds meer werkelijkheid!!
ik ben wel een partyholic, maar meer van de buckets dan van het (voor daar behoorlijk) dure bier. heb ook gelezen dat de overige landen in ZO azie mooier zijn dan maleisie, dus waarschijnlijk sla ik dat voor het grootste gedeelte over..
ik ben wel een partyholic, maar meer van de buckets dan van het (voor daar behoorlijk) dure bier. heb ook gelezen dat de overige landen in ZO azie mooier zijn dan maleisie, dus waarschijnlijk sla ik dat voor het grootste gedeelte over..
- bolletjeom
- Reisexpert
het is al gezegd. Je budget zou voldoende moeten zijn maar feesten is de valkuil. Aan het woord buckets zie ik dat je waarschijnlijk al eens op een thais eiland bent geweest. Ik heb verder in azie ze niet vaak langs zien komen.
Maar dat kan ook aan mij liggen
Maar dat kan ook aan mij liggen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik heb nog nooit buckets in Azie gezien.... (Maar ik ben nooit in Z-Thailand geweest.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
je vindt ze ook op Khao San road... kon er niet rap genoeg weg zijn.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Zo goedkoop zijn buckets helemaal niet de goedkoopste die ze hier hebben op Koh Tao is 300 bath en 1 biertje is hier 50 bath dus ik begrijp niet helemaal waar je het dure bier vandaan hebt. Ja in Maleisie zal alcholol altijd duur zijn want dat komt omdat het een moslimland is.
Het goedkoopste bier wat ik heb gedronken is in Hoi An waar ze zelf bier maken 5 pints voor 1 US dollar was echt super lekker.
gr van Moira
Zo goedkoop zijn buckets helemaal niet de goedkoopste die ze hier hebben op Koh Tao is 300 bath en 1 biertje is hier 50 bath dus ik begrijp niet helemaal waar je het dure bier vandaan hebt. Ja in Maleisie zal alcholol altijd duur zijn want dat komt omdat het een moslimland is.
Het goedkoopste bier wat ik heb gedronken is in Hoi An waar ze zelf bier maken 5 pints voor 1 US dollar was echt super lekker.
gr van Moira