Ticket 2011 Bangkok of Kuala Lumpur

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Lyske

Ticket 2011 Bangkok of Kuala Lumpur

Bericht door Lyske »

Beste allemaal,

Ik heb al het één en ander gelezen op het forum, maar zou toch graag nog wat ervaring willen horen.

Ik wil graag samen met mijn vriend in de zomer van 2011 naar Thailand/Maleisië/Bali reizen voor zo'n 2 maanden. Ik kan alleen in het hoogseizoen vanwege mijn werk, dus dure tickets!

Nu lees ik dat je voor het hoogseizoen het beste kunt wachten met boeken tot begin van het nieuwe jaar of zelfs april! Is dit zo? Komen de goedkopere reizen pas later beschikbaar? Het goedkoopste retourticket naar Kuala Lumpur/Bangkok wat ik op dit moment kan vinden is rond de 700 euro. En dat is vanaf Amsterdam berekend.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Jenny
Reisexpert

Re: Ticket 2011 Bangkok of Kuala Lumpur

Bericht door Jenny »

700 euro voor de zomervakantie naar KL is niet heel duur.... Bangkok kan misschien iets goedkoper.

Emirates vanaf Dusseldorf is vaak een redelijke optie, en ik las laatst iets over Egypt Air. Sommige mensen raden het aan om met Air Asia vanaf Londen te vliegen, maar toen ik laatst zocht voor het hoogseizoen was dat niet veel goedkoper dan een niet-lowbudget maatschappij. En voor 50-100 euro ga ik niet opgevouwen in een veel te krap stoeltje zitten terwijl ik voor mijn eten en drinken moet betalen. Maar ieder zijn keus!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bagrijsen

Bericht door bagrijsen »

kijk eens bij airberlin en dan vliegen vanaf dusseldorf doen wij ook en is stuke goedkoper.

succes
Ieke Noordam

Facebook comment

Bericht door Ieke Noordam »

Het lijkt erop dat de tickets naar Kuala Lumpur/Bangkok duurder zijn geworden. Naar mijn idee kon je die tickets een jaar geleden nog voor 600€ krijgen. Twee jaar geleden heb ik voor een retourticket via Koning Aap met twee overnachtingen in een Ibiz hotel in het laagseizoen rond 1000€ betaald. Ik weet niet of je dat nu ook nog voor die prijs kunt krijgen. Ik moet (helaas) ook in het hoogseizoen reizen, dus ik ben benieuwd naar de andere reacties...
inasjaak

Bericht door inasjaak »

Hoi hoi,

Ik heb vorige week geboekt voor 2 volw en 3 kids. Oudste gaat voor volwassen tarief. Toen bleen dat emirates het goedkoppst was. Vertrek 1 juli. Zelf air berling kon daar niet tegenaan, alhoewel het maar een paas tientjes scheelde.

We maken nu meteen een tussenstop 1 Dubai en gaan daar ook eens rondkijken. Op de terugweg gaan we vliegen met de Airbus A380 (een droom van onze oudste). En dat allemaal voor de goedkopste prijs die ik kon vinden

Succes met zoeken
Margot Bendijk

Bericht door Margot Bendijk »

Ik heb ook zeer goede verhalen gehoord over Emirates. Naast goede prijzen ook nog eens goede service.

Vliegen op Bangkok zal vermoed ik wat goedkoper zijn dan KL. Kun je vervolgens per bus, trein of vliegtuig afzakken richting zuiden.

Enjoy!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

inasjaak schreef:We maken nu meteen een tussenstop 1 Dubai en gaan daar ook eens rondkijken.
Lekker ook voor de kinderen om even hun benen te kunnen te strekken. Als je de kans hebt moet je echt de stad ingaan, dat heb ik ook twee keer gedaan. Dubai is een indrukwekkende stad met veel hoge gebouwen, dat moet interessant zijn! Ik heb ook twee keer een uitstapje gemaakt tijdens het overstappen in Dubai.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
inasjaak

Bericht door inasjaak »

Hoi Hoi

2 jaar geleden zijn we naar Kuala Lumpur gevlogen (5 personen) voor rond de 700 euro pp. vanuit Standsted. Nu vliegen we naar Bangkok voor weer ongeveer 700 euro pp. Nu hoeven we de tickerts naar Standsted niet meer te betalen, dus scheelt dat toch week rond de 150 euro pp. Parkeren op Dusseldorf is bijna voor nop. Zag eerder deze week 79 euro voor een maand. Normaal gesproken is vliegen naar bangkok goedkoper dan naar Kl. Beide keren zijn er in juli, dus hoogseizoen, vertrokken

Succes!!
Bramm

Bericht door Bramm »

Ik vertrek 28 juni naar Cairo, blijf hier 4 dagen en ga 2 juli door naar Bangkok. 18 Augustus gaan we Bangkok terug naar Amsterdam. Kosten: €553,42. Egpytairrr!!!
Plaats reactie