Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
ik ook druk. nieuwe baan en geen tijd om hier te komen.
kon gister hier letterlijk niet eens komen
kon gister hier letterlijk niet eens komen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
3x joepie voor mezelf!! Gisteren een telefoontje gekregen van onze teamoverschrijdende groepchef en hij biedt me een verlenging van contract aan. NOrmaal gezien loopt het mijne volgende donderdag af maar hij kan mij tot 31 december 2010 een fulltime aanbieden. Moet dan wel als vlinder in 2 teams en bijgevolg 2 'leefgroepen' aan de slag als woonbegeleidster. Wat natuurlijk wel leuke afwisseling biedt voor zo'n rusteloze ziel als ik.
Ben echt super tevreden... de extra centjes op de reisrekening komen eraan.
Ben echt super tevreden... de extra centjes op de reisrekening komen eraan.
- bolletjeom
- Reisexpert
lekker man! jij bent voorlopig dus weer onder de pannen (of is dat een heel nederlandse uitdrukking?)
Ik ga zo naar een crematie. Altijd rottig. Vader van een zeer goede vriend van me
Dan vanmiddag de boodschappen en ik mag van mezelf kijken naar vluchten naar Engeland en Libanon.
En dan maandag op het werk kijken of ik ook weg kan wanneer ik wil.
Klinkt misschien gek om daar al mee bezig te zijn in de eerste werkweek maar bij ons moeten de vakantiedagen verplicht opgemaakt worden voor 1 januari en in de bezetting moet dat wel kunnen. Dus iedereen is juist nu druk aan het puzzelen wanneer het kan.
vervelend Hè?
Ik ga zo naar een crematie. Altijd rottig. Vader van een zeer goede vriend van me

Dan vanmiddag de boodschappen en ik mag van mezelf kijken naar vluchten naar Engeland en Libanon.
En dan maandag op het werk kijken of ik ook weg kan wanneer ik wil.
Klinkt misschien gek om daar al mee bezig te zijn in de eerste werkweek maar bij ons moeten de vakantiedagen verplicht opgemaakt worden voor 1 januari en in de bezetting moet dat wel kunnen. Dus iedereen is juist nu druk aan het puzzelen wanneer het kan.
vervelend Hè?
-
- Reisexpert
ongelofelijk rudi... wat een straf voor jou.
Thumbs up. Hopelijk kan je verlof krijgen wanneer het voor jou past.
Je gaat dan toch met Jenny naar Libanon vermoed ik.
Ik ga verder dweilen, had mij in de pc kamer opgesloten tot de gang droog was. maar dat is ie ondertussen al een uurtje
Thumbs up. Hopelijk kan je verlof krijgen wanneer het voor jou past.
Je gaat dan toch met Jenny naar Libanon vermoed ik.
Ik ga verder dweilen, had mij in de pc kamer opgesloten tot de gang droog was. maar dat is ie ondertussen al een uurtje

Wellicht een deel van de tripzaratoestra schreef:Je gaat dan toch met Jenny naar Libanon vermoed ik.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Juist terug van het Maanfeest. Ik vond het wel enorm de moeite, hoewel het kleiner was dan ik verwacht had.Will schreef:Binnen 2 weken, op 25 september, wordt het Maanfeest gevierd in Antwerpen. Er zal op het Astridplein (vlak naast het Centraal Station) vanalles te doen zijn, van dans en muziek, tot marktjes en theeceremonies (en nog veel meer). Hoewel dit feest eigenlijk iets is van de Chinezen, zullen er ook Thaise, Nepalese, Filippijnse, Mongoolse en andere Aziatische mensen aanwezig zijn met een standje.
Op deze site staat nog wat meer informatie (waaronder ook het programma van die dag): http://www.maanfeest.be/
Ik ga zeker eens een kijkje nemen
Door het enorm slechte weer ben ik een paar keer gaan schuilen in het station, maar ik heb toch enkele leuke optredens gezien (o.a. Chinese en Mongoolse muziek, Thaise en Filipijnse dans, ...) en enkele lekkere dingen gegeten (o.a. een soepje en enkele kleine hapjes uit Thailand).
Leuk

-
- Reisexpert
jammer dat het uitgeregend werd.
Voor mongoolse muziek moet je eens luisteren via youtube naar throat singer huun huur tu.
En zeker eens naar Goatika & Tony Levin feat Huun Huur Tu. vind het de max van een nummer.
Voor mongoolse muziek moet je eens luisteren via youtube naar throat singer huun huur tu.
En zeker eens naar Goatika & Tony Levin feat Huun Huur Tu. vind het de max van een nummer.
En Ryanair gaat misschien op Zaventem vliegen.
Hopelijk is dit niet weer zo'n kwakkel om in de media te komen
http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/aid9 ... entem.aspx
Hopelijk is dit niet weer zo'n kwakkel om in de media te komen

http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/aid9 ... entem.aspx
Ryanair in Brussel zou mooi zijn. Dan vliegt daar ook weer eens wat heen wat nuttig is
Binnenkort gaan we weer via Charleroi. Brussel zou toch wel wat schelen.
Bolletjeom:
nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor werk je gedaan hebt. Misschien moet je het maar eens in geuren en kleuren uit de doeken doen in het café topic....
Ik heb aan een lopende band gestaan en daar constant dozen op gegooid. Zware dozen en erg vervelend rotwerk. Constant hetzelfde in een omgeving waar je niet vrolijk van wordt... Ik voel mijn rug nu nog..

Bolletjeom:
nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor werk je gedaan hebt. Misschien moet je het maar eens in geuren en kleuren uit de doeken doen in het café topic....
Ik heb aan een lopende band gestaan en daar constant dozen op gegooid. Zware dozen en erg vervelend rotwerk. Constant hetzelfde in een omgeving waar je niet vrolijk van wordt... Ik voel mijn rug nu nog..
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ik stond vandaag zonder stem voor de klas. Ik heb met grote letters: 'STILTE!!!!!' op het bord geschreven toen de klas herrie maakte. Mijn collega's moesten er hard om lachen, maar het werkte 

- bolletjeom
- Reisexpert
@laosfan, dat klinkt idd er oninspirerend!
@jenny, hahaha, als het maar werkt
hoe komt het dat je je stem kwijt bent?
@jenny, hahaha, als het maar werkt

ben een beetje ziek aan het worden denk ik. soms warm en dan weer koud, de hele dag moeten praten, en daar had m'n lichaam even geen zin in....bolletjeom schreef:@jenny, hahaha, als het maar werkt
gaat morgen vast beter.
Ik heb ooit aan mensen beloofd (ik weet niet meer aan wie en waar op dit forum) dat ik mijn reisverslag van Syrie eindelijk een keer online zou zetten
Nou, het is me gelukt!

-
- Reisexpert
Gisteren te diep in het glas gekeken en mij deze morgen toen ik mijn 'klevende' bek voelde gerealiseerd dat ik binnen 20' een bloedprik moet ondergaan voor een onderzoek 
hmm, heb een hekel aan naalden, hopelijk val ik straks niet flauw

hmm, heb een hekel aan naalden, hopelijk val ik straks niet flauw