wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door LaosFan »

Een beetje offtopic maar ze zouden niet zo lastig moeten doen met het meenemen van vakantiedagen e.d. Het is je eigen tijd. Ze doen daar op veel plaatsen te moeilijk over en beslissen teveel over het leven van de werknemers terwijl ze die alleen maar inhuren voor een x aantal uur per week.

Panky: mooie vooruitzichten! Op de Perhentian Eilanden is het een bepaalde tijd van het jaar inderdaad minder goed (regenseizoen dacht ik). Dat is overigens voor de natuur daar ook wel goed denk ik. Dan kan het overal rustig zijn gang gaan.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Maar als ze iemand voor een paar maanden kwijt zijn dan hebben ze ook niks aan de werknemer. Wie moet het werk dan doen? Een nieuwe werknemer die na een paar maand er weer uit wordt gegooid? En die moeten ze dan eerst nog gaan inwerken? 8)7
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Rick schreef:Maar als ze iemand voor een paar maanden kwijt zijn dan hebben ze ook niks aan de werknemer. Wie moet het werk dan doen? Een nieuwe werknemer die na een paar maand er weer uit wordt gegooid? En die moeten ze dan eerst nog gaan inwerken? 8)7
Eens, afstemming is echt nodig. Voor jou als werknemer niet altijd leuk maar bekijk het eens van de andere kant. Voorbeeld: ik werk in een organisatie waar we afhankelijk zijn van externe invloeden en de pieken zijn niet te voorspellen. Regelmatig komt het voor dat de dagen/vakanties niet goed zijn afgestemd en als er dan nauwelijks mensen op kantoor zijn en er moet een reactie de deur uit met spoed, dan komt dat vaak op 1 of 2 mensen neer en dat is best pittig weet ik uit ervaring. Tuurlijk baal ik als ik m'n vakantie niet kan nemen wanneer ik wil (maar dat komt nu nog niet voor, ik ben diegene zonder kids dus ik kan lekker buiten de vakanties) aan de andere kant heb ik al vaak zat meegemaakt dat ik als enige op kantoor zat en kon overwerken omdat er niemand was... dus snap ik wel dat je als werkgever erop wil sturen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Om niet volledig offtopic te gaan een korte reactie: ik ben het met jullie eens dat afstemming belangrijk is (al werkt dat bij veel bedrijven niet echt goed heb ik de indruk en is het soms al helemaal niet in overleg). Maar in mijn ogen blifjt het wel vervelend dat er soms erg lastig gedaan wordt met dit soort zaken.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
jopie

Bericht door jopie »

Ik zit in de retail maar heb dan wel bij een hele goede baas en dat kom je niet vaak meer tegen dat ze zo flezibel zijn met je dagen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

LaosFan schreef:En weer 1. Vervelend die reclame spam robots.
Je kunt dergelijke berichten melden met het driekhoekje rechtsboven.

Maar goed dat ik je online zie, ik moet nog foto's voor je uitzoeken. Ga ik nu meteen doen!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

bericht is weggehaald.

had ik al verteld dat ik Manchester in de planning heb???
En vanavond een leuke trip uitzoeken voor een week in december. Kreeg net een sms dat Jeroen ook mee kan *O*
Dat opent weer compleet andere perspectieven 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik wil naar IJsland.

Even kijken wanneer ik precies m'n collegegeld moet betalen - en dan kan ik boeken.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Gelijk maar een even gebruik gemaakt van de nieuwe ryanair bestemming en in december een weekje naar Malta. Al lang een keer heen gewild voor de oude tempels, beetje zon en de watertemperatuur is ook nog redelijk dus een paar mooie duiken hopeklijk.

5 december gaan we ons eigen sinterklaascadeautje
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Tikva, de meeste duikscholen in Malta sluiten hun deuren in oktober. Ik zou even goed informeren welke er het hele jaar functioneel zijn, dit kan nogal eens tegenvallen!
bolletjeom
Reisexpert

ben nu druk aan het zoeken voor vluchten naar egypte *)
een serie van 3 vluchten brengt ons in Cairo, daar doen we dan wel een uur of 18 over. en dan terug vanaf hurghada met 2 vluchten....maar dan betalen we wel "maar " €180.
Nu nog even een nachtje er over slapen of we zin hebben om zo lang onderweg te zijn.
Larissa
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Larissa »

Volgende bestemming wordt Chili 3 weken en dan een vlucht van Santiago, met tussenstop op Aruba voor 2 dagen,naar Curacao.
Heb er zin in! *O* Moet alleen nog even een half jaartje wachten!
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
bolletjeom
Reisexpert

oh, gaaf!! larissa ^O^
mag ik mee? ;)
Larissa
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Larissa »

Oh ja hoor meid! Gezellie! Hoe meer zielen hoe meer vreugd *O*
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Al die ideeën lezend, begint het bij mij weer te kriebelen, al ben ik er net een weekje weer :@
Nu ff denken waar ik de volgende keer heen ga....
Plaats reactie